Skærme
Fijala 3554
Samsung 975 ?
Fra : Henrik Hansen

Dato : 29-01-02 20:36

Jeg er på jagt efter en ny skærm, og er brændt lidt varm på en 17" sony
A220,
eller en 19" samsung 959NF, 959eren har jeg ikke kunne finde i nogle
steder
og i Computercity fik jeg at vide at der var kommet en efterfølger til
den, der
hedder 975(et eller andet) er der nogle der kender den ?
Hvad skal jeg købe ???

hilsen Henrik

Fra : Karsten Andersen

Dato : 29-01-02 21:18

Tue, 29 Jan 2002 20:35:52 +0100, skrev Henrik Hansen, på 11 linier, i
<3C56F998.74C8EA20@get2net.dk>, :

Kunne det ikke være en 957 du mener?
Evt kik her om du kan finde den.
http://www.samsung.se/cgi-bin/ecse/init_se.jsp?target_pgm=/product/product_type_b2c.jsp&prod_path=/Consumer+Products/Computers+%26+Related+Products/Monitor