Prøver igen..Purpurbarbe
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 29-01-02 20:01

Hej alle..
Nogen der har noget information om Purpurbarber ?
Yngleadfærd, opdræt osv. osv. ?
Alt information modtages med kyskhånd..

--
Mvh.

Kenneth Andersen
Email : NOSPAMKenneth@osterbrogaarden.dk
For Reply Remove NOSPAM from Email

Fra : scn

Dato : 29-01-02 20:21

"Kenneth Andersen" <Kenneth@osterbrogaarden.dk> skrev i en meddelelse news:a36rdd$tp8$1@news.net.uni-c.dk...
> Hej alle..
> Nogen der har noget information om Purpurbarber ?
> Yngleadfærd, opdræt osv. osv. ?
> Alt information modtages med kyskhånd..

Her er lidt:
navn: Barbus nigrofasciatus
så er de bare i gang med www.google.com
prøv også www.fishbase.org

har ikke selv nogle erfaringer

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Jan Boegh

Dato : 30-01-02 18:58

"Kenneth Andersen" <Kenneth@osterbrogaarden.dk> wrote in message

> Alt information modtages med kyskhånd..

Er det en hånd, der altid har holdt sig over dynen?

Sorry - den var uimodståelig.

vh
Jan

Fra : Hans K.

Dato : 30-01-02 22:01

"Jan Boegh" <jan@boegh._X_net> wrote in message
> "Kenneth Andersen" <Kenneth@osterbrogaarden.dk> wrote in message

> Er det en hånd, der altid har holdt sig over dynen?

Fy Jan, nu er du slem.... Kyskhånden må være den,
der sætter kyskhedsbæltet på kæresten, eller tager det af.

Kenneth.

Jeg har vistnok nogle gamle bøger, som hedder opdrættertips
liggende et eller andet sted og så vidt jeg husker, stod der
noget om purpur barber. Giv mig lige et par dage, så skal
jeg se om jeg kan grave dem frem og skaffe noget info.

Mvh
Hans.

PS. Det var meget svært ikke at fyre en afsluttende kommentar
af her, men det lykkedes....Pyhhhhhh ...

Indtil da, hold hænderne over dynen.

Fra : Hans K.

Dato : 01-02-02 18:39

Hej Kenneth.

Jeg bliver desværre nødt til at melde pas.

Jeg fandt bøgerne, men side 15-17 manglede ???
i den ene bog og det var netop beskrivelse af opdræt
af purpurbarber.

Desværre

Mvh
Hans

Fra : Jan Boegh

Dato : 02-02-02 10:13

"Hans K." <hans-k@post5.tele.dk> wrote in message

> Jeg fandt bøgerne, men side 15-17 manglede ???
> i den ene bog og det var netop beskrivelse af opdræt
> af purpurbarber.

Fin noget information om opdræt af andre barber - den viden er rimeligvis
også gangbar i forb. med opdræt af barber.

mvh
Jan

Fra : Hans K.

Dato : 02-02-02 20:47

> Fin noget information om opdræt af andre barber - den viden er rimeligvis
> også gangbar i forb. med opdræt af barber.
> mvh
> Jan

Hej Jan. God ide. Jeg har noget om opdræt af Sumatra barber.
Hvis der er nogen der er interesseret i det, så sig lige til og jeg
vil scanne og maile det ASAP.

Mvh
Hans