Nokia 3310 vs. 8210
Fra : Nakel Andersen

Dato : 16-12-00 08:35

Jeg er ejer af en Nokia 3310! Men nu har jeg mulighed for at bytte den med
en 8210. Jeg ved ikke, om jeg skal?
Hvad er der af ulemper eller fordele? Jeg bruger aldrig chat-funktionen!

Er kalenderen bedre i 8210 end i 3310?

Tak på forhånd!

Michael Andersen

Fra : Distant Suns Support

Dato : 16-12-00 20:02

Kalenderen i 8210 er afgjort bedre og mere udbygget end i 3310. Hvis du kan
lide en lille smart telefon med infrarød dataoverførsel og indbygget modem, så
vælg 8210. Kan du lide pauseskærm, chat og fancy spil, så vælg 3310.

Hvis du mener at lang standby tid er essentielt, så vælg 3310.

Hvis du bruger din vibrator meget, så vælg 8210. 3310'eren er lidt svag i
vibratoren, mens 8210 er suveræn på det felt.

Men prisen er jo derefter, ikke???

Mick

--
Best Regards

Michael H Jensen
President & Authorized Agent
Distant Suns Support - Europe
EUROPEAN DISTANT SUNS

****Join the Distant Suns Message Board****
http://www.egroups.com/group/distantsuns

Fra : When We Ride

Dato : 16-12-00 20:39

> Jeg er ejer af en Nokia 3310! Men nu har jeg mulighed for at bytte den med
> en 8210. Jeg ved ikke, om jeg skal?
> Hvad er der af ulemper eller fordele? Jeg bruger aldrig chat-funktionen!

3210/3310 - Legetøjs telefon fra BR
8210/8xxx - "rigtig" telefon

Ej
Who cares, jeg har ikke den telefon mere...
Yeahh, 6210 rykker

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 16-12-00 21:37

"When We Ride" <warez@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> 3210/3310 - Legetøjs telefon fra BR
> 8210/8xxx - "rigtig" telefon

Alle Nokia - Legetøjs telefoner.
Ericssons og Siemens(NYE) - Rigtige telefoner.

\MK

Fra : Erik Einum

Dato : 18-12-00 19:06

Morten Klostergaard <Morten@Klostergaard.dk> skrev
> Alle Nokia - Legetøjs telefoner.
> Ericssons og Siemens(NYE) - Rigtige telefoner.

Nokia 6120 er leketøy????
Ericsson t20 rikig telefon????

Hallo!!!!!!!!

///Mvh. EE