Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ACDSee 4.0
Fra : anders larsen

Dato : 29-01-02 18:03

Hej
Er der nogen som ved om man kan købe ACDSee 4.0 i en dansk butik, eller er
man nødsaget til at have et kreditkort og så købe det ovre there.
mvh
Anders

Fra : Madsen

Dato : 29-01-02 22:06

anders larsen skrev:

> Er der nogen som ved om man kan købe ACDSee 4.0 i en dansk
> butik, eller er man nødsaget til at have et kreditkort og så
> købe det ovre there.

Du kan godt købe der herhjemme.
<http://www.ravenholm.dk> har det, men jeg kan ikke give dig et
direkte link. Prøv at skrive ACDsee i deres søgefelt på siden.

Madsen.

Fra : Mich@el

Dato : 29-01-02 23:21

Hej Anders.

anders larsen wrote:

> [...]
> Er der nogen som ved om man kan købe ACDSee 4.0 i en dansk butik, eller er
> man nødsaget til at have et kreditkort og så købe det ovre there.

Hent den her:
http://www.tucows.com/mmedia/preview/194958.html

Fylder kun 11.5 MB.

Mvh.

Michael

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 30-01-02 09:00

"anders larsen" <aol@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
butik, eller er
> man nødsaget til at have et kreditkort og så købe det ovre

Tag og køb den direkte hos www.acdsee.com de danske firmaer tager
total overpris.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Claudes

Dato : 30-01-02 16:08

Har denne version en form for database-funktion, så man kan søge på
indtastede informationer omkring enkelte billeder og derved få alle billeder
af f.eks. biler, hvis dette ord optræder i beskrivelsen af billedet.

VH

Claus

Fra : Claudes

Dato : 30-01-02 16:29

Det kan man - fandt jeg selv ud af!
Genialt til min snart 1000 dias store samling - til undervisningsbrug er det
jo uundværligt.
VH

Claus

Fra : Flemming Gregersen

Dato : 30-01-02 18:00

ACDSee 3.1 har også mulighed for at indsætte beskrivelse af billederne og en
søgefunktion til søgning på tværs af foldere (directory). Fordelen ved
ACDSee er at den er GRATIS. Du skal bare melde dig ind i HP's billedskole og
gennemgå nogle trivielle fotospørgsmål - så sender de en CD!

mvh.
Flemming

Fra : Claudes

Dato : 30-01-02 18:49

Hvor læser du, at man kan få ACDSee 3.1 gratis?
Jeg kan læse: HP Photosmart og ArcSoft Photoimpression.

VH

Claus

Fra : Flemming Gregersen

Dato : 31-01-02 17:51

Du har ret i at der ikke står noget om ACDSee på deres hjemmeside, men jeg
fik "tippet" af min bror der havde bestilt en CD - og nu sidder jeg selv med
en af deres CD'ere i min maskine, og på den er der en engelsk version af
ACDSee 3.1b

Fra : PRESTIJ

Dato : 01-02-02 00:14

Man kan da også downloade en trial/demo/full version og derefter cracke
den..........det handler blot om moral.

Men anyway køb det.... så kan du også registrere dig og hente nye
opdateringer uden hjertebanken

Fra : Gregersen

Dato : 04-02-02 17:10

Det er selvfølgelig også en mulighed - men der er nu tale om en ful lovlig
version som HP forærer væk ...... sååååå min moral har det stadig godt nok

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 16-02-02 19:15

"Flemming Gregersen"
skrev for længe siden (30.01.02)
> [...]
og
> gennemgå nogle trivielle fotospørgsmål - så sender de en CD!

**********************************
Jeg har netop i dag købt en papirpakke i Bilka til 44,95 kr.
Den hed hp billedskole, papirpakke med software.
Indholdet var 6 forskellige typer papir samt software med bla. ACDSee 3.1.b

--

/Jens S., Esbjerg

Fra : Ole Jorgensen

Dato : 21-02-02 12:19

On Sat, 16 Feb 2002 19:15:13 +0100, "Jens S., Esbjerg"
<jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote:

>Jeg har netop i dag købt en papirpakke i Bilka til 44,95 kr.
>Den hed hp billedskole, papirpakke med software.
>Indholdet var 6 forskellige typer papir samt software med bla. ACDSee 3.1.b

Har andre oplevet en bug i dette program? Når jeg prøver at konvertere
filer (til jpg format) går programmet ned. Har prøvet at installere
det på flere pc'er, men altid med sammme resultat...

Ole

Fra : Flemming Gregersen

Dato : 21-02-02 17:11

"Ole Jorgensen" <oj@post1.tele.dk> wrote in message

> [...]
> filer (til jpg format) går programmet ned. Har prøvet at installere
> det på flere pc'er, men altid med sammme resultat...

Samme her, men kun når konverteringen er enten til eller fra JPG.

Flemming