unlock af nokia 3210
Fra : Kim Bidstrup

Dato : 14-12-00 12:26

hej alle min nokia 3210 er i mobilix. da jeg skulle have den til teledanmark
med mbus kabel gik den helt amok. så når jeg sætter mit mobilix kort i
virker det ikke. det virker heller ikke med teledanmark. hvad skla jeg gøre

Fra : BG

Dato : 15-12-00 01:59

"Kim Bidstrup" <kimbidstrup@hotmail.com> wrote:
> [...]
>virker det ikke. det virker heller ikke med teledanmark. hvad skla jeg gøre

Du har låst den til et nett 001-01 og der er inget nett med dette
numer.

Köb en ny og leg ikke med den.

http://home.swipnet.se/OsbyMikro
mailto:borje@gmx.net.REMOVE_TH.IS

Fra : N/A

Dato : 15-12-00 22:34

Fra : Brian Nørgaard Søren~

Dato : 15-12-00 22:34

I håb om at du ved noget om dette spørger jeg hvad skal jeg bruge for at
unlocke min 3210 jeg tænker på kabal og software