Ingen hår - til sport
Fra : Fluffi

Dato : 29-01-02 16:52

Hejsa.

Håber der er nogen der lige kan hjælpe mig med en guldbemærkning....
Sagen er den at jeg er barberet på brystet og omkring tisseren. Det ser
nemlig mest rigtigt ud når man leger baby :)

Nå, men nu skal jeg altså til sport med nogle venner som ikke ved at jeg er
barberet, og ej heller ved at jeg er infantilist. Efter vi har dyrket vores
sport, skal vi naturligvis i bad, og det er her jeg frygter at de andre
spørger til min kropsbarbering. Jeg er ikke vild med at fortælle dem at jeg
er infantilist (man må vel have en enkelt hemmelighed ikke?), men på den
anden side må de gerne vide at jeg er lidt kinky :)

Så hvad er det rigtige svar til:
"Hvorfor har du ikke noget hår på pikken?"

Jeg har selv tænkt på noget i retning af:
"Det er lækkert når jeg onanerer"
"Jeg startede med mit overskæg, og så tog det ligesom overhånd"
"Ex-kæresten fjernede det en dag, og så har jeg bare holdt det ved lige"

- alt sammen sagt med et smil på læben.

Den der med at holde det rent og hygiejnisk, syntes jeg ligesom er lidt for
klinisk og kedelig. Er der nogen af jer der har andre gode forslag? Det
skulle jo helst være sådan at jeg kunne få snakken færdig på kort tid, så
jeg ikke skulle bringe det på bane igen ved en senere lejlighed.

Mvh.

Fluffi
www.bledreng.dk

Fra : Gitte

Dato : 29-01-02 17:29

Hejsa

>Så hvad er det rigtige svar til:
>"Hvorfor har du ikke noget hår på pikken?"

Hvad med: Der skal ikke vokse græs på legepladsen? Den kunne også
gælde for brystet. Eller noget i retning af, at du aldrig har brudt
dig om tanken om hår i maden?

MVH
Gitte

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-01-02 17:19

"Fluffi" <NO_SPAMfluffi@diaper.dk> wrote in message
> [...]

> "Jeg startede med mit overskæg, og så tog det ligesom overhånd"
> "Ex-kæresten fjernede det en dag, og så har jeg bare holdt det ved lige"

personligt hælder jeg mest til den første eller den sidste..... de er
humoristiske og samtidig baseret i noget man kan tro på
den i midten lugter lidt for meget af en dårlig undskyldning ( hvad det jo
egentlig også er) )
det handler jo i bund og grund om at du siger det du er mest tryg ved.....

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk>

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-01-02 21:49

Tue, 29 Jan 2002 16:51:50 +0100 skrev "Fluffi" <NO_SPAMfluffi@diaper.dk>

Hej igen lille fluffi,

>Så hvad er det rigtige svar til:
>"Hvorfor har du ikke noget hår på pikken?"

En ting som jeg kendte en bøsse, der også barberede sig, altid sagde:

"Det får min pik til at se større ud!"

Meeen, det kræver vist også lidt mere mod?

SÅ er jeg vist løbet tør for god idéer...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-01-02 21:42

Tue, 29 Jan 2002 16:51:50 +0100 skrev "Fluffi" <NO_SPAMfluffi@diaper.dk>

Hej lille fluffi,

>Så hvad er det rigtige svar til:
>"Hvorfor har du ikke noget hår på pikken?"

Well, én bemærkning som jeg ved heterofyrene har brugt siden Gillette's
tid, kan du jo også bruge: "Jeg har gjort det fordi pigerne er VILDE med
det!"

Det er sikkert kun delvist sandt, og der er garanteret også piger der
tænder af på det - men her betyder det intet, for det at barbere sig dér
kan skaffe sex, er det altoverskyggende argument i enhver mandeverden

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tomas O.

Dato : 29-01-02 21:56

Fluffi skrev:

Skraberen smuttede...... hele vejen ned.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Fluffi

Dato : 30-01-02 19:35

I skal alle sammen have tak for jeres gode forslag!
Jeg tror at jeg vil bruge den med at "Det får min pik til at se større ud",
kombineret med et par kommentarer om at det er fantastisk når jeg onanerer
:)
Tak for hjælpen.

Fluffi