Hvilket lydprogram - Program til at synkro~
Fra : DiskoTræsko

Dato : 29-01-02 16:08

Hej.

Jeg har i lang tid brugt et rigtig godt lydprogram der hedder Cool Edit Pro,
for det har både en masse lydeffekter og samtidig også en Multi-Track
funktion som gør det muligt at have flere lydiler i samme projekt/sang.

Men nu skal jeg syncroniser film og lydeffekter, og jeg kan ikke finde et
plugin så programmet kan se film (desværre).

Så vil jeg gerne vide om der findes nogle programmer som både har
Multi-Track, Lyd-Effekter og AVi (film) understøttelse...

ps. jeg har prøvet SoundForce men der var vist ikke Multi-Track i !!
AfterFX's lyfilter er minimalt, samme med Premiere !!

Noget i kan anbefale?

Fra : Torben B. Sørensen

Dato : 29-01-02 21:07

Sonar fra Cakewalk http://www.cakewalk.com/ skulle kunne klare det. Man kan
importere en videofil og så udarbejde lydspor til det. Hvor godt det virker
i praksis ved jeg ikke, jeg har ikke anvendt funktionen selv.

Torben
--
Torben B. Sørensen - t.sorensen@get2net.dk