nokia 3310 unlock
Fra : C.B

Dato : 13-12-00 14:29

hej ng

er der en der kan hjælpe mig med at få låst min Nokia 3310 op så jeg kan
bruge mit teledansmark sim
i stedet for mit mobilix sim

CB

Fra : Michael Haahr

Dato : 13-12-00 18:57

"C.B" <bjarnov@mail.tele.dk> wrote in message
> hej ng
>
> er der en der kan hjælpe mig med at få låst min Nokia 3310 op så jeg kan
> bruge mit teledansmark sim
> i stedet for mit mobilix sim
>
> CB

Du kunne jo have købt telefonen hos Tele Danmark.... ellers må du vente
6mdr. og så kan du gratis få din telefon låst op. Er du ikke så tålmodig må
du punge ud med ca. 500kr.

Michael H.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 13-12-00 23:19

C.B <bjarnov@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:917srq$d62$1@news.inet.tele.dk...
> hej ng
>
> er der en der kan hjælpe mig med at få låst min Nokia 3310 op så jeg kan
> bruge mit teledansmark sim
> i stedet for mit mobilix sim

Start med at købe et datakabel:
http://www.mobilefun.co.uk/products/nokia/datacable/nokia-3310-datacable.htm
skriv hvis du har brug for SV!!!

Fra : Carsten Petersen

Dato : 15-12-00 23:46

man kan ikke åbne 3310 og kommer heller ikke til det med et data kabel..!

og hvoffor skriver Michael H at man bare skal købe nokia 3310 hos TDM der
koster den jo ikke 1095kr også for men den lige med i hånden med mobillix

Fra : Michael Haahr

Dato : 16-12-00 14:46

> og hvoffor skriver Michael H at man bare skal købe nokia 3310 hos TDM der
> koster den jo ikke 1095kr også for men den lige med i hånden med mobillix

Det gør jeg fordi han ønsker at bruge telefonen der...!!!