Katte og vand...og kattenes sengevaner
Fra : Pernille Scharff

Dato : 29-01-02 14:11

Hejsa,

Silk fortsætter lystigt med sit "jeg vil op på håndvasken men jeg tør
ikke selv springe derop så løft mig lige op og tænd for vandet NU!!"
mjaveri, og sætter man sig på hug foran vasken bliver man selvfølgelig
brugt som "stige".... Nå, i går var det ligesom ved at blive lidt
anstrengende så efter at han havde stået og pjattet med vandet i et
kvarters tid skruede jeg op for den varme hane og badede ham (han var
alligevel plaskvåd så jeg kunne lige så godt gøre det ordentligt!) -
hvilket han var noget utilfreds med.... Pakkede ham selvfølgelig ind i
et varmt håndklæde og roste ham for at være dygtig, og håbede så på at
nu var håndvasken måske mindre interessant - men nej! Her til morgen var
han helt vild og gal igen. Det ville ikke gøre så meget hvis han kunne
tage sig sammen til selv at springe op (jeg tror egentlig godt han kan,
han er bare ikke sikker på om han kan stå fast) men det der skrigeri om
at han vil løftes op, altså.....*SUK* Men det ser sjovt ud når han står
og leger med vandstrålen!!

A propos "min seng - vores seng - kattenes seng" så er der sket en
voldsom udvikling i positiv retning og det er enormt hyggeligt... Silk
ligger nu pænt ved siden af min hovedpude og hyggeputter hele natten.
Vækker mig gerne lidt før vækkeuret ringer ved at vaske mig i ansigtet
og "rede" mit hår! Somme tider lægger han sig i vindueskarmen så han kan
springe derfra hen på Jespers mave når vækkeuret ringer...så siger han
sådan nogle sjove lyde *fnis*. Ce'Nedra ligger i fodenden af sengen,
inde ved væggen, men hvis hun opdager at en af os rører på sig, siger
noget eller på anden vis virker vågen, så spæner hun op og lægger sig
mellem os og rå-spinder for at blive kælet med. Når vi så falder hen
trisser hun ned og lægger sig i fodenden igen - indtil vækkeuret ringer,
for så skal hun nemlig nusses IGEN! Begge katte styrter med i køkkenet -
Silk kaster sig over vandskålen mens Ce'Nedra smider sig på kludetæppet
for at blive kælet med. Så går Silk med på badeværelset hvor han skal
hyggetisse og holde øje med at vi ikke drukner når vi er i bad. Efter at
badeværelsesritualerne er overstået er der dømt katte-morgen-fræs!! Det
er lige til at blive helt vågen af at se på det

Glæder mig til at komme hjem og se hvordan Ce'Nedra har det efter
sterilisationen - har sagt til Jesper at han skal huske at ha'
varmedunken med og lægge i transportkassen når han henter hende (jeg er
ikke _spor_ pylret, nej!!) - rapport følger i morgen tidlig da vi ikke
p.t. har noget modem derhjemme *støn*...

/Pernille

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 29-01-02 15:06

Pernille Scharff wrote:

> [...]
> sterilisationen - har sagt til Jesper at han skal huske at ha'
> varmedunken med og lægge i transportkassen når han henter hende (jeg er

Hej Pernille

Jeg synes slet ikke du er pylret. Jeg ville ønske jeg havde været
forberedt at de ville være så _kolde_ bagefter.
Held og lykke med hende - vi krydser poter og fingre

Mange hilsner fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Kate

Dato : 29-01-02 21:15

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> wrote in

> [...]
> godt han kan, han er bare ikke sikker på om han kan stå fast) men
> det der skrigeri om at han vil løftes op, altså.....*SUK* Men det

Hihi, på det punkt er jeg nok en forfærdelig ond person Jeg
_nægter_ kategorisk at hjælpe dem med noget som jeg er helt sikker på
at de godt kan hvis de vil. Da misserne var udekatte sprang Ludwig op i
et udgået træ, Johan efter, desværre blev Johan lidt nervøs da han
kiggede ned, så han sad og hylede højlydt mens Ludwig pralede med at
kunne springe ned og op igen. Jeg mindes ikke hvor længe Johan sad og
vrælede, men jeg fortalte ham at jeg aldrig har set et katteskelet i et
træ så jeg var sikker på at han nok skulle komme ned. Hvilket han jo
også gjorde, da han lige nu ligger og snuer i sengen ved siden af mig
Faktisk kom der en lignende situation for år tilbage hvor strømmen
pludseligt gik og jeg kunne ikke slå hfi-relæet til eler skifte
sikringer, strømmen gik. En af mine venner kom for at kigge på det og
det førte os op på loftet. Der er kun en stejl stige derop, men Johan
skulle absolut derop, da vi gik ned for at få noget at drikke, fandt
Johan ud af at der jo var langt ned, med resultatet at han sad og
hylede oppe i hullet. Min ven var parat til at hente Johan ned, men jeg
bad ham faktisk lade være, men argumentet at Johan selv var kommet
derop, så måtte han også selv komme ned, og ned kom han. Han gik såmænd
også med derop igen, men herefter kom han ned selv uden problemer. Ja,
kald mig bare ond

Kate

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-01-02 21:49

*GG* Da Neo var en lille bebsemis og stadig boede hos mine svigerfoældre -
var han kravlet op i et kirsebærtræ. Og som du Kate, så sagde min svigerfar
at han heller aldrig havde set et katteskelet i et træ, så Neo kunne selv
hoppe ned - Basta!

Nå men næste dags morgen sad der stadig, en lille trist Neomis oppe i
træet - stakkels Neo, for det havde været tordenvejr om natten
Nå men svigerfar måtte så alligevel, hente Neo ned fra træet. Det blev gjort
ved at løfte ham ned på en rive *G*

Sådan noget er Neo dog ikke blevet budt her hos os *S*
Men om ikke andet, så er Neo ikke bange for tordenvejr Det rager ham en
høstblomst - så noget godt kom der da ud af at sitte i et træ natten over
*G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Kate

Dato : 29-01-02 21:49

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> wrote in

> Sådan noget er Neo dog ikke blevet budt her hos os *S*
> Men om ikke andet, så er Neo ikke bange for tordenvejr Det
> rager ham en høstblomst - så noget godt kom der da ud af at sitte
> i et træ natten over *G*

Okay, så kommer alligevel det bløde op i mig *fnis* for at lade ham
sidde natten over havde jeg nok ikke kunne få mig til. Jeg tror han sad
der max ½ time

Kate

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-01-02 22:22

*S* ja jeg havde gladeligt brækket ben og lemmer, for at hente Neo ned. Så
havde jeg vidst det, var jeg taget hjem til svigerforældrene og var kravlet
derop. Og hvem ved - måske havde jeg så også tilbragt natten i træet *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-01-02 09:18

Hej Kate,

> Hihi, på det punkt er jeg nok en forfærdelig ond person Jeg
> _nægter_ kategorisk at hjælpe dem med noget som jeg er helt sikker på
> at de godt kan hvis de vil.

Jeg synes også han skal tage sig sammen til at springe derop selv - men
indimellem er det altså ikke til at holde ud når han render rundt om ens
ben og råber og skriger, så jeg smider ham op i vasken bare for at få ro
(enormt pædagogisk ikke???) Men her til morgen da han forsøge at bruge
mine BARE ben som stige fik han altså at vide at det ikke var _spor_
sjovt!! Så gik han møgfornærmet hen og smed sig under radiatoren og så
småsur ud *fnis* stakkels lille kat....

/Pernille

Fra : Kate

Dato : 31-01-02 20:29

> ben og råber og skriger, så jeg smider ham op i vasken bare for at
> få ro (enormt pædagogisk ikke???

hæhæ, lyder alligevel som noget jeg nok også ville ty til *grin*. Nogle
gange går Johan også og brokker sig over at han ikke må komme på
trappen. Til tider er jeg hård og andre gange overgi'r jeg mig

Kate

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 29-01-02 23:56

> [...]
> sterilisationen - har sagt til Jesper at han skal huske at ha'
> varmedunken med og lægge i transportkassen når han henter hende (jeg er

Hehe, at vi er pylrede er dejligt Selvom min kæreste nogle gange mener
jeg er _for_ pylret og gør racen svag *grin* - Bare fordi jeg ikke vil lade
min drægtige hunkat springe ned fra en hylde 2 meter over gulvet og jeg
tager hende før hun hopper *hihi*

>- rapport følger i morgen tidlig da vi ikke

Hvordan har hun det så ??? Kan slet ikke huske om du har en hjemmeside med
billeder af misserne, har du det

> p.t. har noget modem derhjemme *støn*...
Jamen, hvad venter du på - du må da bestille ADSL ! Det koster kun 295,- om
måneden mener jeg og så kan du være på alt det du vil *grin* - Jeg har haft
fast internetopkobling siden 1996, og ved slet ikke hvad jeg ville gøre uden
det *s*

Venligste hilsner Mette

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-01-02 08:45

Hej folks,

> Hvordan har hun det så ??? Kan slet ikke huske om du har en hjemmeside
med
> billeder af misserne, har du det

Ce'Nedra har det faktisk rimelig godt, jeg er i hvert fald imponeret. I
går aftes var hun lidt sløv (og Silk var MEGET utilfreds med at få sådan
en kedelig legekammerat hjem når han nu havde været alene hjemme hele
dagen..) og enormt rastløs. Hun skulle i hvert fald ikke ligge i den
kasse vi havde stillet ude på badeværelset, men tulle rundt over det
hele og falde i søvn midt på gulvet *SUK* Ingen problemer med
kropstemperatur, opkastninger el. lign. Dyrlægen sagde hun havde fået
vand i lungerne under narkosen (hjææælp) men at det var noget enkelte
katte fik, så det var ikke noget at være bekymret for - det virker
heller ikke som om hun har vejrtrækningsproblemer i hvert fald. Her til
morgen kunne hun spinde lykkeligt over at blive kælet med og hverken
hendes ører eller hendes mave virker specielt ømme. Men det er godt nok
et ordentligt snit i den lille mavse, og hun ser helt sær ud fordi
hendes uldne mavepels er væk! Hun er syet med en tråd der forsvinder af
sig selv, så vi skal ikke have fjernet sting eller noget som helst. Hun
og Silk var godt i gang med deres morgenfræs da jeg kørte på arbejde,
men hun var ikke helt så vild som hun plejer at være! Det kommer nu nok.

Vi har ikke fået krave med hjem, men besked om at vi skal holde øje med
at stingene ikke går op eller at der sker andre mystiske ting med såret.

Der er billeder i vores "julehilsen" (som jeg stadig ikke har fået lavet
om...) og den ligger på http://pages.ivillage.com/persille - vi har
planer om at vi skal ha' gjort vores egen hjemmeside færdig inden for
overskuelig fremtid, men det bliver ikke til det store!

> [...]
haft
> fast internetopkobling siden 1996, og ved slet ikke hvad jeg ville

Jeg vil også gerne ha' ADSL, men eftersom vi kan få fast opkobling
gennem antenneforeningen fra 1.juni for 199,- om måneden, så venter jeg
på det i stedet for! *G* Jeg har også været vant til at ha' fast
opkobling på kollegiet, men der kan man jo ikke blive boende når man er
færdig med sin uddannelse

/Pernille

Fra : Denise

Dato : 30-01-02 08:56

Hej Pernille
Dejligt at Ce'Nedra har det rimeligt.
Hold endelig øje med vejrtrækning og hvis hun af en eller anden
grund skal have krave, så har skrevet lidt om den nye blå et andet sted,
hvis du ikke kender den.
Er nysgerrig, ved du iøvrigt hvad det hed, det hun blev bedøvet med
og hvor fik du det lavet?
Hilsen Denise

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-01-02 09:12

Hej Denise,

jeg ved såmænd ikke hvad hun blev bedøvet med - og havde nok heller ikke
overvejet at spørge. Dyrlægen er Tune Aas Mortensen, Overgades
Dyreklinik i Odense, og jeg har fået ham anbefalet af flere kattefolk,
så jeg har fuld tillid til ham - han virker også enormt kompetent og har
bl.a. lavet undersøgelser om FIV og leukæmi hos vilde katte etc. Nu var
det jo Jesper, der hentede Ce'Nedra, og mænd stiller jo aldrig så mange
spørgsmål *STØN* som vi kvinder ville ha' gjort, vel *G*? Jeg tror nu
nok jeg vil overveje modellen "put katten ind i et strømpeskaft" i
stedet for kraven hvis hun bliver ved med at slikke sig, det er sikkert
også effektivt selv om hun kommer til at se _endnu_ sjovere ud så!

/Pernille

Fra : Denise

Dato : 30-01-02 09:24

Hej Pernille
Hvorfor jeg spørger om navnet, er fordi jeg kan huske noget
der gav vand i lungerne - Dormitor.
Strømpeskaft er vel ikke godt, for der skal jo luft til.
Mænd og spørgsmål, du har ret i *STØN*, jeg skal også
altid ringe bagefter og spørge, fordi enten påstår han at han
har glemt at spørge, eller også mener han spørgsmålene er irelevante,
og så får man bare beskeden "så kan du jo selv gøre det næste gang".
Hvilke spørgsmål er iøvrigt irelevante, ikke , jeg kan da spørge
i timevis om alt muligt, så jeg næsten bliver smidt ud?
Hilsen Denise

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-01-02 11:38

Hej Denise,

> Hvorfor jeg spørger om navnet, er fordi jeg kan huske noget
> der gav vand i lungerne - Dormitor.
Aha - jeg har også læst dit tip om en "sygejournal" og det lyder som en
god idé! I hvert fald hvis der kommer flere mediciner og dyrlægebesøg
til - men nu håber vi selvfølgelig at det hele er overstået (7-9-13).

Jeg må jo snakke med dyrlægen næste gang jeg har fat i ham - så vidt jeg
kan se på vaccinationsattesterne er det også lykkedes dem at give damen
to forskellige vaccinationer *G* eller også har de bare skrevet en
forkert attest ud i skyndingen...

> Strømpeskaft er vel ikke godt, for der skal jo luft til.

Tjaeh - men skaftet fra en tyndslidt sportsstrømpe eller lignende kan da
ikke hæmme luftcirkulationen så meget, kan det? Jeg mener, hvis hun hele
tiden skal slikke og pille i såret får det jo heller ikke meget luft
*fnis* Ellers må vi overveje regnfrakke-kraven...

/Pernille

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-01-02 15:56

Hej igen Denise og I andre,

nu har jeg selv talt med dyrlægen og fået at vide hvad der foregik. Det
der skete var at hun fik "vand på lungerne" som reaktion på narkosen, og
dyrlægen siger at det er måske 1 ud af 1.000 katte som reagerer på den
måde, så jeg tror ikke det er fordi de bruger et bedøvelsesmiddel som
øger risikoen for vand i lungerne. Det betyder selvfølgelig at der
sandsynligvis vil være problemer hvis hun en anden gang skal i narkose,
men de opdagede heldigvis problemerne tidligt i forløbet og hun blev
behandlet med vanddrivende midler osv. for at sikre at hun ikke blev
kvalt under operationen. Der er også lavet et notat i hendes journal så
vi ikke glemmer det.

Og mht. krave m.m. sagde dyrlægen at hun kunne slikke så meget på såret
som hun havde lyst til (*G*) så længe hun ikke trak tråde ud var det
ikke skadeligt. Det forekommer mig iøvrigt også at jeg har læst at der
er nogle enzymer i kattes spyt som medvirker til at sår heler
hurtigere - nogen som ved noget om det? Så det med strømpen behøver jeg
heller ikke at overveje, hvor dejligt.

/Pernille (som næste gang HELT SIKKERT selv afleverer katten hos
dyrlægen og henter den igen!)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-01-02 17:13

> [...]
> er nogle enzymer i kattes spyt som medvirker til at sår heler
> hurtigere - nogen som ved noget om det? Så det med strømpen behøver jeg

da rasmine blev sterilliseret slikkede hun MEGET på maven ( og hev også
sting ud).... da hun havde fået syet det sammen anden gang opdagede jeg en
hudafskrabning på maven ved siden af såret..... hun havde simpelthen slikket
så meget at hun havde slidt huden i stykker....
jeg holdt det blødt med lidt kopattesalve og prøvede at forhindre hende i at
slikke i det bagefter.... men det klør jo sådan noget....

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 30-01-02 18:30

Hej Pernille
Min kat var også 1 ud af 1000 som ikke kunne tåle bedøvelsen ifm kastration.
Dyrlægen vidste ikke var der var galt med katten som dagen efter ikke ville
lege og var trist.
Der var lidt forslag om forstoppelse eller en virus, så han fik lidt
pencillin. Det blev værre og værre og han begyndte at hive efter vejret og
mjave.
Heldigvis kom min egen dyrlæge hjem, og det var på falderebet, jeg troede
ikke han overlevede, for hen under aften lå på siden og hev efter vejret.
Han handlede lynhurtigt, katten ind i ilttelt, ringede omgående til hende og
spurgte om hun havde brugt Dormitor, som i de her sjældne tilfælde gav vand
i lungerne. Han fortalte, at de på Landbohøjskole på daværende tidspunkt
vist alt i alt havde haft ca. 10 tilfælde, og vist kun et par af kattene
havde overlevet på store mængder prednison. Gudskelov for min dyrlæge der
vidste det. Missen fik ilt hele natten, hvor han var oppe hver 2 time og se
til den, samt vanddrivende og klarede skærene. Han var så totalt afkræftet i
lang tid, hvor han fik pencillin og lå med varmepude herhjemme og bare sov
og sov. Jeg så røntgenbillederne bagefter med de her hvide pletter i
lungerne. Jeg skrev iøvrigt et indlæg i BB bladet, da Dormitor åbenbart var
et meget brugt middel, man giver modgift, så vågner de med det samme, nemt
for dyrlægere, men noget lort for de stakkels katte der ikke kan tåle det,
som de sagde, "det sker jo meget sjældent".
Da missen senere hos en øjenlæge skulle have foretaget operation, oplyste
jeg om at
jeg ikke ville have de brugte Dormitor. Ja, det havde de jo tænkt sig, godt
nok i forbindelse med noget andet, men jeg var virkelig glad for jeg vidste
navnet han ikke kunne tåle, og det var de jo også. De brugte så noget
andet, lidt dyrere men iøvrigt også bedre.
Og det kan jo være, du pludselig skal afsted til en anden dyrlæge og så er
det jo rart
at vide hvad katten kan tåle og hvad den ikke kan tåle.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 30-01-02 23:03

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in

> Mænd og spørgsmål, du har ret i *STØN*, jeg skal også
> altid ringe bagefter og spørge, fordi enten påstår han at han

Jeg er nok lige nødt til at tage mændene lidt i forsvar her. Må
indrømme at jeg også er elendig til at stille spørgsmål. Lige i
situationen tænker jeg ofte ikke over det, men så kommer spørgsmålene
senere. Heldigvis bor min dyrlæge lige overfor min hoveddør, så det er
nemt at stikke hovedet indenfor og spørge hvis/når jeg kommer i tanker
om noget.

Kate

Fra : Denise

Dato : 31-01-02 08:39

Hej Kate
Sådan havde jeg det også en gang, det med at glemme noget. Så
da de opfandt papir og blyant begyndte jeg at skrive ned hjemmefra,
hvad jeg skulle spørge om ), og nu tager jeg uden blussel
(har ingen skrupler når det har med katte at gøre) sedlen frem hos
dyrlægen og min blyant og så siger jeg "jeg skal lige spørge om noget,
som jeg har skrevet ned". De kan så tro jeg er senil dement light,
det må de selv om, men de fleste giver sig tid til at svare, og jeg
tror nu de kun har respekt for en der vil vide alt, selv om det jo
kan være en pestillens. Det endte da hos øjenlægen sidst med at
han måtte tage mig med til operationen, så jeg kunne holde katten
i poten imens, hihi.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 31-01-02 20:26

> kan være en pestillens. Det endte da hos øjenlægen sidst med at
> han måtte tage mig med til operationen, så jeg kunne holde katten
> i poten imens, hihi.

Åh nej, ikke noget for mig at være med til operationer på mine egne dyr
. Jeg har været med til en operation på en hund da jeg var i
skolepraktik,men da Johan og senere Carl skulle kastreres fik jeg
tilbuddet om at være tilstede, nejtak, det kunne jeg ikke lige tænke
mig.

Kate

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 31-01-02 20:52

Hej Kate
Nej, nu lød det også værre end det var. Dyrlægen sagde, "kom bare med og se
hvad vi gør". Den var 2. gang, efter han havde hevet nogle tråde ud, og jeg
holdt bare hans pote og støttede hovedet, mens dyrlægen syede, og jeg
kiggede den anden vej. Men jeg var glad for jeg var hos ham da han vågnede,
så var han slet ikke bange, da det var mig han så og mig der snakkede og
trøstede.
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 30-01-02 10:35

Hej Pernille

> jeg ved såmænd ikke hvad hun blev bedøvet med - og havde nok heller ikke
> overvejet at spørge.

Jeg skriver altid ned når kattene er syge, hvad de fejler og hvad de får af
medicin
og hvordan virkningen var på dem.
Jeg synes det er rart, at man, når man får noget en anden gang, kan se, at
det har
de fået før, og det virkede sådan og sådan på dem, og noget skal de absolut
ikke
have, for det kunne de ikke tåle osv.
Så man kan sige, det er en form for sygejournal, og jeg har som opslagsværk
tit
haft brug for det til mig selv, men også fornylig da min veninde ringede en
aften
og skulle give en hel pille Clamoxyl til sin kat, hvor hun før havde givet
meget
mindre så hun turde ikke give den, hun troede dyrlægen havde skrevet
forkert.
Jeg kunne så se i mine optegnelser at det passede, for hun havde fået nogle
piller
med mindre mg i. Det kan man selvfølgelig også se på internettet, men her
kan
man jo ikke se hvordan de virker på ens egne katte.
Bare en ide - også til andre.
Hilsen Denise

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 30-01-02 09:13

> [...]
> på det i stedet for! *G* Jeg har også været vant til at ha' fast
> opkobling på kollegiet, men der kan man jo ikke blive boende når man er

Meget meget OT,
men... Hvor er det nu du bor? For hvis det er Stofa så holder de 199
desværre ikke længere Har selv Stofa og fra 01.02.02. stiger det til
299/md
DOG er det stadig lidt billigere end ADSL eller rettere afhængigt af
hvordan man skal bruge det kan det være det, jeg kan ikke bruge den ADSL
løsning til 300 kr desværre, så jeg bli'r hængende ved Stofa.
Men ellers: GLÆD DIG!

Hilsen
Lisbeth
--
~ http://cutiecat.tripod ~

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-01-02 09:29

> [...]
> men... Hvor er det nu du bor? For hvis det er Stofa så holder de 199
> desværre ikke længere Har selv Stofa og fra 01.02.02. stiger det

Lige så meget OT:
Bor i Odense og er af tvang tilkoblet Næsby Antennelaug... (mærkelig by,
man kan ikke selv vælge sin tv-leverandør, for antennelaugene har delt
byen op imellem sig!!) så det er ikke Stofa...

/Pernille

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 30-01-02 09:52

> [...]
> man kan ikke selv vælge sin tv-leverandør, for antennelaugene har delt
> byen op imellem sig!!) så det er ikke Stofa...

Hi hi - OT fortsat:
Odense er på det punkt ikke mere underligt end Århus, der har Tele
Danmark og Stofa pænt delt byen mellem sig - med undtagelse af et par
enkelte steder der har begge dele fra før de "trak en streg"

Hilsen
Lisbeth

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 30-01-02 00:49

> [...]
> han er bare ikke sikker på om han kan stå fast) men det der skrigeri om
> at han vil løftes op, altså.....*SUK* Men det ser sjovt ud når han står

*LOL* du vil slet ikke ønske den selv kan hoppe derop så får du nemlig
problemer med selv at komme til at bruge vandet

Det problem har jeg nemlig, jeg prøvede også at bade Keshna for at se om det
ikke afskrækkede hende, men tværtimod - nu har hun også altid været glad for
vand, hvilket er heldigt da hun lider af skæl og skal bades en gang i ugen.
Men *SUK* du har ret det ser nu sjovt ud så jeg kan ikke rigtig tage mig
sammen til at opdrage hende til ikke at gøre det

> [...]
> ikke _spor_ pylret, nej!!) - rapport følger i morgen tidlig da vi ikke
> p.t. har noget modem derhjemme *støn*...

Håber det er gået godt...men selvfølgelig er det det, de tager det som regel
bedre end vi regner med de små pus *S*

Camilla Christiansen
www.snabe.dk/camilla