Nokia 8260
Fra : Nakel Andersen

Dato : 12-12-00 19:19

Jeg har set en Nokia 8260 til salg hos Yahoo.com, kommer den til Danmark?
Eller er det kun til amerikanerne?

Fra : Morten Juel

Dato : 12-12-00 21:39

"> Jeg har set en Nokia 8260 til salg hos Yahoo.com, kommer den til Danmark?
> Eller er det kun til amerikanerne?

ja kun til dem.. det net den køre på er ikke herhjemme ;o(

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 00:27

Fra : Morten Juel

Dato : 13-12-00 00:27

ikke i usa, det er en anden model

Fra : Erik Einum

Dato : 13-12-00 10:13

"TiTaN" <westcoast_boy@thuglove.com> wrote
> Er jeg helt ved siden af eller hedder den 8250 og IKKE xx60 ?

8210 er for det europeiske markedet.
8250 er nylig lansert på det asiatiske markedet.
8260 er for det amerikanske markedet.

///Mvh. EE

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 19:35

Fra : Fischer

Dato : 13-12-00 19:35

> Hvordan kan det så være at den asiatiske og den amerikanske model ikke
> er den samme model, for de kører begge på GSM-1900 nettet?

Nix. Asien kører 900/1800 som Europa.
Kun USA kører 1900.

(F)

Fra : Peter Rongsted

Dato : 15-12-00 01:24

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote:

>Nix. Asien kører 900/1800 som Europa.
>Kun USA kører 1900.

De har også GSM1900 i Canada og i nogle lande i sydamerika.

Peter