[UT] Nye mods til UT! Hvad skal man dog væ~
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 29-01-02 11:31

Der er simpelthen så mange nye mods på vej og opdateringer af de gamle
at man skulle tro det var juleaften

Jeg nævner i flæng:

NeoCairo
Strike Force 1.75
AirFight UT
Defence Allianc
GODZ
UnrealFortress

og der er flere endnu.

Hvis der er nogen som har prøvet betaen af NeoCairo hører jeg meget
gerne om det.

Mvh

Bruno aka. Cool.DK

PS. U2 bliver uden translocator - yeeepeee!

Fra : MOA

Dato : 29-01-02 21:24

Kan du da ikke lide translocatoren??

Jeg syntes den er super i f.eks. CTF

MOA

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 29-01-02 21:53

MOA wrote:

> Kan du da ikke lide translocatoren??
>
> Jeg syntes den er super i f.eks. CTF

Måske er det fordi jeg mest spiller DM og CTF Instagib, ihvertfald så
synes jeg den er vildt irriterende de gange jeg spiller alm. CTF.

Det er fair nok den kan bruges som et våben, men ideen med at man kan
bruge den til at nå steder som ellers var umulige er med til at ødelægge
mange baner og det indsatsen for at kunne hammer jumps m.m. til spild af
tid.

Det bedste jeg kan sige om translocatoren er at den kan give et godt
grin når en eller anden panisk forsøger at få ram på mig med den, efter
10-20 kast de pusten og så ryger de ned med nakken

I U2 vil Tranlocatoren blive erstattet med en "Grabbing hook", men hvad
det er har jeg ingen præcis ide om.

Mvh

Bruno aka. Cool.DK

Fra : MOA

Dato : 29-01-02 22:17

Det er jo kun et probelm hvis du bruger den i DM f.eks.

Banerne i CTF er bygget til at du kan bruge translocator, derfor er den
nyttig

Fra : LCO

Dato : 30-01-02 19:42

Bruno aka. Cool.DK skrev:

> Der er simpelthen så mange nye mods på vej og opdateringer af de gamle
> [...]

Tja...jeg ved ikke om det er kun er mig (og min klan) som er meget
konservativ, men jeg har faktisk næsten ikke prøvet nogle af de nyere mods.
Måske er det fordi jeg stadig får nok udfordring i de "gamle", som stadig
bliver forsynet med nye baner i flæng. Jeg talte lige sammen:
as: 106 maps
ctf: 790 maps
dm: 20 maps, ok jeg spiller ikke meget dm.
dom: 223 maps
.....så med alle de maps går der altså en rum tid før man bliver fristet til
at prøve noget nyt (læs= andet UT-mods ikke andet spil

> og der er flere endnu.

hvor skal man få al den tid fra.....

> Hvis der er nogen som har prøvet betaen af NeoCairo hører jeg meget
> gerne om det.

desværre nej.

> PS. U2 bliver uden translocator - yeeepeee!

Ja, jeg er nu tilhænger af den lille smarte dims, som kan gøre den mest
ihærdige sniper helt arrig.

[FAUST] LCO