Fint Svar Kalle
Fra : Charley Braun

Dato : 29-01-02 11:14

Fint Svar Kalle.

og nu er det også ligesom alle kan gå ned i butikkerne og købe Fisk og fri
årgang 2001 februar nr. 1.........

Fra : PAR

Dato : 29-01-02 12:30

Intelligente mennesker spørger feks. på biblioteket eller en af sine
fiskevenner i fiskeklubben om han har det blad!

PAR

<3c567563$0$89110$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Rene Bendixen

Dato : 29-01-02 17:44

Nemlig "PAR"
Og endnu mere intelligente mennesker låner også lige en bog om
Havørredfiskeri hvis nu det var på bibloteket man søgte
"Havørred" af JPH kan anbefales...

Rene

PAR <parleth@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:UJv58.62$fr1.2388@news.get2net.dk...

Fra : Charley Braun

Dato : 28-01-02 10:23

Hvilken Torske Strøm er du rullet frem af kom ikke her og prøv at belære
mig noget om Intelligent!

Fra : Kalle

Dato : 30-01-02 21:18

Hov-Hov

Jeg forlod pc´en og gik ind til natbordet for at hente bladet, der netop er
lånt fra et bibliotek. Så jeg prøvede at være behjælpsom med en særdeles god
artikel fra en anerkendt skribent,

Karsten brydsoe@image.dk , Brande