IE 6.0 vil sende fejlmeldinger til microso~
Fra : summer

Dato : 29-01-02 10:59

Efter at have installeret IE og OE 6.0 (dansk ver.) på mit win98se
system, har jeg gentagne gange medens jeg surfer på nettet fået denne
boks frem med en meddelelse som skriver, at der er opstået en fejl i
explorer, og om jeg vil sende en fejl meddelse til microsoft....det har
jeg tastet ja til og får bagefter min startside frem. De mange afsendte
fejlmeldinger hjælper ikke på problemet. Hvad kan det skyldes og kan det
afhjælpes. Jeg ved andre har samme problem.
Venlig hilsen
summer

http://www.kandu.dk/

Fra : Elcapitano

Dato : 29-01-02 18:06

Se og så mit indlæg af 24 JAN kl 2240
Jeg har samme problem og MS support har ikke kunnet hjælpe
Jeg er stadig meget interesseret i hjælp, da den forsætter med problemet
Venlig hilsen
EC

Fra : summer

Dato : 29-01-02 20:08

"Elcapitano" skrev d. 29-01-02 18:06 dette indlæg :
> [...]
> Jeg har samme problem og MS support har ikke kunnet hjælpe
> Jeg er stadig meget interesseret i hjælp, da den forsætter med

De mange fejlmeldinger i IE 6.0 fandt jeg løsningen på Windows 98
Discussion Forum.
check http://www.annoyances.org/exec/forum/win98/r1010732234
http://www.annoyances.org/exec/forum/win98/r1011447641
Det er muligt at linkene ikke virker til XP, så er det nok dette:
http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp

http://www.kandu.dk/

Fra : summer

Dato : 29-01-02 20:22

> [...]
> Jeg har samme problem og MS support har ikke kunnet hjælpe
> Jeg er stadig meget interesseret i hjælp, da den forsætter med

Windows XP er nok dette
http://www.annoyances.org/exec/show/article03-003

http://www.kandu.dk/

Fra : Elcapitano

Dato : 29-01-02 22:51

Tak for det tilsendte, men jeg tror jeg vil forsætte med at bombardere MS
med fejlmeldinger for så må de da, finde en løsning for alle os som har den
fejl.

Med den løsning der anvises afhjælpes jo ikke fejlen om at IE 6.0 ikke
længere svarer.

Få en forsat god aften
Venlig hilsen
EC