bombe efekt i html
Fra : poul

Dato : 29-01-02 10:46

Hej Gruppe

Findes der en effekt i html der ligner en bombe der sprænges, jeg skal bruge
det til et skift fra en side til en anden side, den side effekten skal komme
på skal skifte automatisk efter nogle sekunder og det skulle gerne være med
lyd og effekt.

Hilsen Poul M

Fra : Jakob Andersen

Dato : 29-01-02 11:34

"poul" <pollefyr@mail.dk> wrote in message
> [...]
komme
> på skal skifte automatisk efter nogle sekunder og det skulle gerne være

Sådan noget findes ikke i HTML, du bliver nødt til at bruge enten
Javascript,Java, Flash eller Animeret grafik

De letteste løsninger vil være flash eller javascript spørg i:

--
Jakob Andersen
Er du god til ASP og mangler du et job?