Kemi !!
Fra : Bo

Dato : 29-01-02 00:22

Jeg har hørt at der en side på nettet hvor de tilbyder x antal kr. for at
man kan syntetisere en given kemisk struktur.

Er der nogen der kender adressen?

Fra : Sune Ravn

Dato : 29-01-02 16:54

"Bo" <bo-stine@city.dk> wrote in message

> Jeg har hørt at der en side på nettet hvor de tilbyder x antal kr. for at
> man kan syntetisere en given kemisk struktur.
>
> Er der nogen der kender adressen?

Hej Bo

Jeg tror at du tænker på følgende link: www.innocentive.com

Jeg har aldrig hørt om nogen som har erfaringer med stedet, selv på
The Organic Chemistry mailing list(http://www.dq.fct.unl.pt/orglist/)
har der været efterlyst erfaringer med stedet, dog uden held.

Spørgsmålet er om det er fup, man hjælper dem jo ganske gratis med
syntese metode, samt afgiver alle rettigheder til metoden uden garanti
for at få nogen form for betaling.
Iøvrigt tror jeg slet ikke det er de givne stoffer som har deres
interesse, men nok mere en genial syntese metode til lignede stoffer,
for men vil dog over konkurenter afsløre hvilke stoffer man er
interesseret i ??

MVH
Sune