Telia og krydsede samtaler
Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 11-12-00 12:11

Hejsa.
Er der andre her, der har problemer med krydsede samtaler hos Telia?

Både min mor og jeg selv har oplevet at få forbindelse til en helt
anden end den, man prøver at ringe til. Samtidig får den forventede
modtager af opkaldet en helt andens opkald.
Det sjove er dog, at hvis modtageren har nummerviser, er det MIT
(eller min mors) nummer, der bliver vist, selv om man så får en helt
tredje i røret.

Min mor har nu været ude for det 3 gange, og jeg selv en enkelt.

Der er ved at dukke et lille mønster op. Indtil videre er det kun sket
ved opkald fra en Telia mobiltelefon til en ISDN fastnetforbindelse.

Jeg har endnu ikke haft tålmodighed nok til at komme igennem på deres
telefon, og e-mails bliver der ikke reageret på

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Lunde

Dato : 11-12-00 19:38

Hvis du ringer på 88304000 kommer du hurtig igennem til dem.

MVH
Lunde

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 13-12-00 07:48

On Mon, 11 Dec 2000 12:10:55 +0100, Mikael Ejberg Pedersen
<mikael@ejberg.dk> wrote:

>Jeg har endnu ikke haft tålmodighed nok til at komme igennem på deres
>telefon, og e-mails bliver der ikke reageret på

Det skal retfærdigvis siges, at jeg nu har en dialog i gang med en
tekniker fra Telia.

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Frank

Dato : 19-12-00 12:56

Jeg har prøvet det samme med et opkald fra en Telia mobiltelefon til en
fastnettelefon med alm. Teledanmark abonnement, ingen ISDN.

--
Med venlig hilsen/With regards

Frank Johansen