Sonofon variant
Fra : Jacob Olsen

Dato : 11-12-00 10:33

Kan det virkelig passe at Sonofons Variant altid er billigere, jeg mener
hvis det altid er billigere, hvorfor har man så alle mulige andre abb. typer
?

Fra : Nick Christensen

Dato : 11-12-00 10:37

Jacob Olsen wrote:

> Kan det virkelig passe at Sonofons Variant altid er billigere, jeg mener
> hvis det altid er billigere, hvorfor har man så alle mulige andre abb. typer

Det vil det heller ikke. Men for i 9 ud af 10 tilfælde er det billigere. De
alm. fritids- og standard-abb. kan være billigere, hvis man har billigzone
og alle ens opkald ligger i den billigeperiode af døgnet.

Plus så er der også mange storkunde-aftaler der er billigere end Variant.

--

Nick Christensen
n@tv.dk

Fra : H@M

Dato : 11-12-00 16:53

Det er stadig billigst med Variant m/ billigzone

Fra : Nick Christensen

Dato : 12-12-00 11:55

"H@M" wrote:

> Det er stadig billigst med Variant m/ billigzone

Bemærk jeg skriver "kan" være billigere. Men ellers har du ret. Variant vil
stortset altid være billigst. Med mindre man ringer meget til fastnet og man
gør det via Billigzone og standard-abb.

--

Nick Christensen
n@tv.dk

Fra : Fischer

Dato : 11-12-00 11:56

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det virkelig passe at Sonofons Variant altid er billigere, jeg mener
> hvis det altid er billigere, hvorfor har man så alle mulige andre abb.
typer

Nej - Variant er ikke altid billigst.
Hvis du bruger et vist antal minutter om måneden, er der billigere
abonnementer.
Telmore er også et billigere alternativ (hvis man har Dankort og ikke lige
nu har behov telefoni i udlandet).
I det hele taget er det omsonst at tale priser uden at tage hensyn til
forbrugets: Størrelse, type, tidspunkter, steder m.m.

Men Sonofon Variant er ellers et udmærket abonnement - uanset forbrug.

(F)