ønskes c677.full.2.3.5.012.bin il isco 677
Fra : Allan Riise

Dato : 28-01-02 23:10

Subj. c677.full.2.3.5.012.bin
Som er software filen til cisco 677 ønskes, da jeg af uforklarlige
årsager _ikke_ kan downloade den fra Ciscos hjemmeside..

--
Venligst Allan Riise
ICQ 55853098

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 29-01-02 08:41

"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> wrote in message
> Subj. c677.full.2.3.5.012.bin
> Som er software filen til cisco 677 ønskes, da jeg af uforklarlige
> årsager _ikke_ kan downloade den fra Ciscos hjemmeside..

Nogen speciel grund til du vil have 3.5.2?
Hvis du er kunde ved Tiscali kan du hente 'reconfig' fra deres hjemmeside
der kan nulstille din router samt opdatere din firmware til 2.4.2.

/Dennis

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 29-01-02 10:51

On Mon, 28 Jan 2002 23:09:38 +0100, "Allan Riise"
<Ari06@AriSoft.dk> wrote:

> Subj. c677.full.2.3.5.012.bin
> Som er software filen til cisco 677 ønskes, da jeg af uforklarlige
> årsager _ikke_ kan downloade den fra Ciscos hjemmeside..

Hvorfor vil du have lige præcis den version?

Hvis du ikke har adgang til at downloade software fra Cisco.com,
så er det fordi du ikke har en service-aftale, der giver dig ret
til det.

Hvis du har routeren fra en Internet-udbyder, så få den software,
de vil supportere, direkte fra dem. Hvis du har købt den af en
hardware-pusher, så skaf softwaren via dem.

Jeg kan iøvrigt se, at du sendte dit indlæg via en TDC ADSL-
forbindelse, og 677 virker ikke med TDC ADSL.

-A