Støjsvag køler ??
Fra : LHZ

Dato : 28-01-02 22:55

Nogen der kender en rigtid god støjsvag blæser/køler til Pentium 4 Socket
478 ???
Den skal køle godt og være rimelig støjsvag.

MVH
Luke

Fra : Ole Axelsen

Dato : 28-01-02 23:24

"LHZ" <NOSPAMlhz@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender en rigtid god støjsvag blæser/køler til Pentium 4 Socket
> 478 ???
> Den skal køle godt og være rimelig støjsvag.

Jeg kører selv med den der følger med box versionen af CPU-en. Den larmer i
hvert fald ikke ret meget.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Søren Christensen

Dato : 29-01-02 05:03

> Nogen der kender en rigtid god støjsvag blæser/køler til Pentium 4 Socket
> 478 ???
> Den skal køle godt og være rimelig støjsvag.

http://www.mm-data.dk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=90&products_
id=336

Uhmm, kan ikke vente til jeg selv skal ned og købe en...
Der er vist også nogle links til reviews.

Mvh. Søren

Fra : LHZ

Dato : 29-01-02 11:36

Bare ikke til socket 478

Fra : Søren Christensen

Dato : 29-01-02 12:47

> Bare ikke til socket 478

Det står der godt nok ikke, men den skal jo skrues fast i bundkortet. Hvis
du har fire huller rundt om soklen, så er den vel i vinkel. Der er da ikke
forskel på hulafstanden i de huller der er i boards med henholdsvis socket
423 og 478, er der?

-10 minutter senere-

God-fucking-dammit!
http://1coolpc.com/5000c.htm

Nope, passer ikke til socket 478. Kan de da for fanden ikke snart lave en ny
standard der passer til mere end en slags processorer!

Ingen ny køler til mig alligevel

/Søren

Fra : Søren Christensen

Dato : 29-01-02 13:04

http://www.dansdata.com/images/coolercomp/holes500.gif
Her er målene på de forsk. hulafstande.

http://www.zalmantech.com/CNPS-6500ACU.htm
Og her er en helt ny socket 478 køler fra Zalman! Den tror jeg sq er
støjsvag

Fra : Neo.dk

Dato : 29-01-02 15:42

> http://www.zalmantech.com/CNPS-6500ACU.htm
> Og her er en helt ny socket 478 køler fra Zalman! Den tror jeg sq er
> støjsvag

Hej ... de der Zalman coolere får ikke så god kritik hos Tom !!

http://www2.tomshardware.com/cpu/01q2/010521/index.html

Mvh Neo.dk