Dansk walkthrough til Soldier of Fortune
Fra : Per Nielsen

Dato : 28-01-02 22:42

Findes der en dansk walkthrough til Soldier of Fortune? Det er ikke til mig
selv, men til en ven som ikke kan engelsk.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 29-01-02 19:21

Det tror jeg ikke der gør. Men sig til din ven at han bare skal holde
fireknappen i bund og gå lige ud efter krydset midt på skærmen. Så er det
hurtigt gennemført.

Mvh Thomas

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-01-02 21:50

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
> Det tror jeg ikke der gør. Men sig til din ven at han bare skal holde
> fireknappen i bund og gå lige ud efter krydset midt på skærmen. Så er det
> hurtigt gennemført.

Wow, den havde jeg sgu slet ikke tænkt på. Den ryger straks videre

Fra : René Christensen

Dato : 07-02-02 19:26

Hejsa...

Du kan se en dansk løsning til spillet her http://www.snydesektionen.dk/