N6210 - nogle gange underlig ved besvar op~
Fra : sh

Dato : 11-12-00 00:16

Jeg har en Nokia 6210 som nogle gange opfører sig underligt når jeg modtager
opkald:
Jeg trykker den grønne "løft rør"-knap når den ringer, men der er "ingen" i
røret. Lidt efter ringer personen som regelt igen, og spørger hvad faen der
sker, idet denne bare fik noget "dut dut" at høre. Jeg har sat "vilkårlig
besvarknap" til på telefonen, da jeg evt. troede at det var mig som ramte en
forkert knap, men der er ingen forskel. Det virker ikke somom opkaldet
bliver vist som et ubesvaret- eller indgående opkald, hvis man kigge i
opkaldslisterne.
Det skal nævnes at jeg som regelt har "taste lås" sat til, men det burde vel
ikke gøre nogen forskel.

Software versionen er 03.01 , abonnementet er Mobilix.

Hvad kan der være galt ? hardware / software / udbyderen ?

/sh

Fra : Nick Christensen

Dato : 11-12-00 08:47

sh wrote:

> Jeg har en Nokia 6210 som nogle gange opfører sig underligt når jeg
> modtager opkald:

Jeg har haft min i tre måneder nu. Jeg har ikke oplevet det.

--

Nick Christensen
n@tv.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 11-12-00 14:43

"sh" <heinrich@pbk.dk> wrote
> [...]
> opkald:
> Jeg trykker den grønne "løft rør"-knap når den ringer, men der er "ingen"
<SNIP>
> Software versionen er 03.01 , abonnementet er Mobilix.
>
> Hvad kan der være galt ? hardware / software / udbyderen ?

SW 3.01 har en bug som gjør at du noen ganger legger på røret også med den
grønne knappen. Jeg kan f.eks. aldri motta en samtale med grønn knapp hvis
tlf står i bil-HF og jeg skriver SMS, da legger jeg på...

///Mvh. EE

Fra : Tower

Dato : 12-12-00 11:12

"sh" wrote:
> [...]
< faen der
> sker, idet denne bare fik noget "dut dut" at høre.

Vi diskuterede det i slutningen af januar under emnet
"Problem: Mobilix eller min mobil?"

og igen i april:
"Dårlig forb. hos Mobilix"

Man kan finde diskussionerne ved at søge på:
<http://www.deja.com/home_ps.shtml>

Jeg har lavet søgningerne for dig, men er ikke sikker
på at et så langt link virker:
<http://www.deja.com/[ST_rn=ps]/qs.xp?
ST=PS&svcclass=dnyr&firstsearch=yes&preserve=1&QRY=mobilix+problem&defau
ltOp=AND&DBS=1&OP=dnquery.xp&LNG=danish&subjects=&groups=dk.teknik.telef
oni.mobil&authors=&fromdate=&todate=&showsort=date&maxhits=100>

Konklusionen var at nogle mobilix-brugere oplevede det
problem du beskriver, dog således at vedkommende man
taler med godt kan høre én. Forskellige brugere med
forskellige telefoner havde problemet

Min personlige oplevelse er at det er blevet meget
bedre siden.

-Tower

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.