Ny killing :-)
Fra : Anita Christensen

Dato : 28-01-02 22:46

Efter at jeg i starten af december måtte tage afsked med min 10 år gamle
huskat pga nyresvigt er der nu kommet en ny misling til huse

Jeg er nu den lykkelige ejer af Camischa's Jumping Jack Flash (Tak,
Camilla!) en lækker lille chokoladefarvet burmeser .. og en bølle af rang
*G* Dvs. lige pt. ligger han på en pude ved siden af mig og snorksover som
øjensynlig kun en burmeserkilling kan .... tungt!

Jumpy indtog huset for én uge siden nu og de andre 4 katte er så småt ved at
have vænnet sig til at alting nu foregår i fastforward-tempo og at man ikke
kan have sin hale i fred længere Han har også allerede fået lært os en
masse, såsom at man da ikke kan undvære en kæmpe kæletur kl 5 om morgenen,
at det er en fysisk umulighed at sove, kæle og spise _for_ meget, samt at
tyngdekraften IKKE gælder for ham og at vi derfor venligst bedes gribe ham
når han mosler rundt på skødet af en og gang på gang er ved at falde ned.
*G*

Vi er kommet langt i læreprocessen i den forløbne uge og jeg er sikker på at
lillemissen nok skal få lært os en del mere inden længe (heldigvis er han
stadig for lille til at hoppe op på køkkenbordet *pyyyyyh*)

Mange hilsner
Anita (der er overbevist om at killinger har hoppebolde i poterne) og Jumpy
(der glæder sig til at komme i seng så han kan lege trampolin igen for det
er kun sjovt når vi ligger i sengen også)

'Oh freddled gruntbuggly .. thy micturations are to me/ As purdled
gabbleblotchits on a lurgid bee. Groop I implore thee my foonting
turlingdromes. And hooptiously drangle me with crinkly blindlewurdles,/ Or I
will rend thee in the gobberwarts with my blurglecruncheon, see if I don't!"
HHGTTG by Douglas Adams

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-01-02 22:41

Tillykke med den nye misling

Pyh det lyder som om der er noget at se til, hva'?

Godt at killinger er udstyret med så hyper meget charme at man kan tilgive
dem stort set hvad som helst.

Hilsen
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-01-02 22:48

"Anita Christensen" <baalac@hotmail*nospam*.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er nu den lykkelige ejer af Camischa's Jumping Jack Flash (Tak,
> Camilla!) en lækker lille chokoladefarvet burmeser .. og en bølle af rang
> *G*

Tillykke ! Han er skøn

> [...]
> når han mosler rundt på skødet af en og gang på gang er ved at falde ned.

Væn dig til det - det er en burmeser-ting

Hilsen Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Anita Christensen

Dato : 29-01-02 00:39

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in message

> Tillykke ! Han er skøn

Taaark .. .. han er virkelig helt fabelagtig dejlig og SÅ utrolig
tillidsfuld ... allerede første nat han var her tog han det helt for givet
at han skulle putte i sengen med os

Men det med tilliden lader også til at være en burmeserting, som det med
tyngdekraften, for burmeserkillingerne var klart de mest imødekommende og
nysgerrige af de killinger vi var ude og kigge på .. dejlige missere

Der ligger et nyt billede af Jumpymissen i dk.binaer .. lige her:

Mange hilsner
Anita (der garanteret lyder præcist som en lalleglad killingeejer) og Jumpy
(der overvejer om nu er tiden til hans
før-sengetid-fræse-hele-hytten-rundt-så-vi-tror-han-aldrig-falder-til-ro-ige
n-flip)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-01-02 07:17

"Anita Christensen" <baalac@hotmail*nospam*.com> writes:

> Der ligger et nyt billede af Jumpymissen i dk.binaer .. lige her:
Ja han er da bestemt en sødde lille misser, Jumpy lyder også som et
rigtig godt navn til ham, efter din beskrivelse *gg*

> Mange hilsner
> Anita (der garanteret lyder præcist som en lalleglad killingeejer)
Neejj da slet ikke *GGG*

og Jumpy
> (der overvejer om nu er tiden til hans
> før-sengetid-fræse-hele-hytten-rundt-så-vi-tror-han-aldrig-falder-til-ro-ige
> n-flip)

Jamen det er da en god ting, for man bliver nemlig så dejlig træt
efter sådan en tur..;-D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Anita Christensen

Dato : 29-01-02 12:54

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@cybercity.dk> wrote in message

Jumpy lyder også som et
> rigtig godt navn til ham, efter din beskrivelse *gg*

Well.. vi er faktisk blevet enige om at Kamikaze-Kæleren også ville have
været passende til tider *G* men nu var han jo en del af et J-kuld og ikke
et K-kuld

> og Jumpy

før-sengetid-fræse-hele-hytten-rundt-så-vi-tror-han-aldrig-falder-til-ro-ige

> Jamen det er da en god ting, for man bliver nemlig så dejlig træt
> efter sådan en tur..;-D

Jeps ... når man endelig er færdig De batterier han kører på kunne jeg
godt bruge i kameraet også *G*

Men igår da vi var gået i seng fik han da lært os at apportere med hans
pelsmus. De sidste par dage er han stolt kommet med musen og har lagt den
for fødderne af os når han har givet den tilstrækkeligt med bøllebank, men
igår aftes hentede han den til os gang på gang uden rigtig at lege med den.
Hvor ser det altså nuttet ud med sådan en lille misling med en ordentlig
pelsmus i munden *fniis*

Mange hilsner
Anita (der burde sidde og læse) og Jumpy (der klart mener at jeg hellere
skulle nusse ham på maven)

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 29-01-02 08:23

Tilykke med ham....hvor er han skøn

Camilla Christiansen

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-01-02 22:51

Hej Anita

*He he* - Lyder sørme som om Jumpy er godt på vej til at få opdraget jer til
at være de ultimative burmeser-ejere

Dét der med at forvente at blive holdt fast på, når man er ved at skvatte
ned, er noget af en burmeser-specialitet (jeg har vist ikke helt oplevet
andre katte gøre det samme... burmillaer måske? Helle, hjææælp -
faktisk gør alle vores burmesere det - altså ligger møver rundt eller
glemmer at tage fat (tak misser hvis de er ved at glide ned fra ens
skød, så de bare falder *pladask* ned på gulvet. Og derefter stirrer
bebrejdende på een, som om man er jordens største dyrplager bagefter (og det
er faktisk også sådan man føler sig...).

Så, velbekomme Anita - giv Jumpy et stort *møs* på trutten fra mig - og nyd,
at han endnu ikke har fundet ud af, at køkkenskuffernes håndtag garanteret
kan bruges til at kravle op ad... )

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-01-02 23:11

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Dét der med at forvente at blive holdt fast på, når man er ved at skvatte
> ned, er noget af en burmeser-specialitet (jeg har vist ikke helt oplevet
> andre katte gøre det samme... burmillaer måske? Helle, hjææælp

Nix, burmillaer gør det ikke - men *surprise* Kesto
gør det Men ellers tror jeg, det er en burmeser-
special.

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Kate

Dato : 29-01-02 20:21

"Anita Christensen" <baalac@hotmail*nospam*.com> wrote in

> [...]
> bølle af rang *G* Dvs. lige pt. ligger han på en pude ved siden af
> mig og snorksover som øjensynlig kun en burmeserkilling kan ....

Hej Anita

Tillykke med Jumpy.
Jeg så billedet på binaer tidligere og tænkte at det da nok måtte være
Camillas Ikke nok med at han _ser_ sød ud så lyder han også til at
være skøn. På den anden side hvordan kan han være andet når man har
mødt resten af Camillas flok

Kate