DVD: Mulholland Drive - 9. april
Fra : Kasper Bang

Dato : 28-01-02 22:08

Ifølge DVD File skal vi ikke vente på nølende danske filmdistributører:

"With possible Oscar nominations on the way, David Lynch's acclaimed
dark drama Mulholland Drive will arrive on DVD on 4/9. While lacking
in supplements, the disc features a 1.85:1 anamorphic widescreen
transfer, English Dolby Digital and DTS 5.1 surround tracks,
production notes, filmographies, and the trailer. Retail is $24.95."

Stort - men det ville nu være rart at se den på det store lærred først.

MVH/Kasper

Fra : Zeki

Dato : 28-01-02 22:23

MD er godt nok en af de mærkeligste film jeg nogensinde har set. Jeg ved
ikke rigtig hvad jeg skal mene. Dens fortælleform og symbolisme gør
selvfølgelig at det er en oplagt kandidat til at vinde filmpriser, men jeg
tror at man skal være i et bestemt humør for at se denne slags film. Det
ville i hvert fald være syndt at sige, at instruktører som Lynch og Anofsky
laver film for at underholde deres publikum.

Zeki

Fra : Kasper Bang

Dato : 28-01-02 22:59

Zeki wrote:
>Det
> ville i hvert fald være syndt at sige, at instruktører som Lynch og Anofsky
> laver film for at underholde deres publikum.

Det er nok individuelt, hvad man føler sig underholdt af. Jeg har aldrig
nogen sinde været så underholdt, som da jeg første gang så Wild At Heart
i biografen - IMHO en fantastisk film som rummer så utroligt meget på så
mange forskellige niveauer. Et kærlighedsdrama med elementer af komedie,
thriller, roadmovie og jeg kunne blive ved...
Wild At Heart er bare toppen af isbjerget - han har lavet utroligt mange
interessante film, og jeg glæder mig som et lille barn til MD.

MVH/Kasper

Fra : Per Kristensen

Dato : 29-01-02 08:35

"Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk> wrote in message
> [...]
Anofsky
> laver film for at underholde deres publikum.

Lynchs film har altid været "mærkelige". Personligt kan jeg godt lide de
fleste af hans film, med undtagelse af Lost Highway.

Men The Elephant Man, Blue Velvet, Wild at Heart, Twin Peaks og klassikeren
over dem alle Dune, er alle fede film.

Fra : baak

Dato : 01-02-02 19:33

> [...]
Anofsky
> laver film for at underholde deres publikum.

Hvad mener du med de ikke underholder deres publikum? At de ikke laver
mainstreamfilm med kommercielt sigte? Oder?