Speedstream 5711?
Fra : H. Thomassen

Dato : 28-01-02 21:55

Hejsa.

Jeg skal hjælpe en bekendt med at konfigurere ovenstående router til hans
Proaccess adsl linje (han har selv købt den). Jeg har gennemlæst al den
dokumentation jeg har kunnet finde omkring den, men jeg kan ved gud ikke
finde ud af at konfigurere den til at route ekstra globale ip adr. ind på
det lokale netværk. Er der nogle der ved hvordan jeg skal gøre?

Endvidere har jeg forsøgt at få adgang til routeren via web-interface, men
dette er ikke lykkedes.

Anyone?

Med venlig hilsen

H. Thomassen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-02 22:36

Mon, 28 Jan 2002 21:55:22 +0100, skrev "H. Thomassen"
<ht@hotmail.com>:

>Anyone?

Ja, i news:dk.edb.netvaerk.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : FH

Dato : 29-01-02 01:30

On Mon, 28 Jan 2002 21:55:22 +0100, "H. Thomassen" <ht@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>finde ud af at konfigurere den til at route ekstra globale ip adr. ind på
>det lokale netværk. Er der nogle der ved hvordan jeg skal gøre?

Correct me if i'm wrong; men jeg mener ikke Speedstream 5711'eren kan
klare dette. Så vidt jeg husker leverer Zillion Cisco router med sådan
en løsning.

>Endvidere har jeg forsøgt at få adgang til routeren via web-interface, men
>dette er ikke lykkedes.

Hhhmm - åbn en browser og tast http://192.168.254.254. Login er
"login" og password er "admin"
Du kan finde en masse guf til dyret her :
http://support.efficient.com/docs/5700.shtml

--
Flemming H.
Remove 2 spaces in mailadress

Fra : Ole Kirkholt

Dato : 29-01-02 08:38

"H. Thomassen" <ht@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det lokale netværk. Er der nogle der ved hvordan jeg skal gøre?
>
> Endvidere har jeg forsøgt at få adgang til routeren via web-interface, men

se http://proaccess.jth.net

mvh

ole

Fra : Steen Mortensen

Dato : 29-01-02 09:23

> [...]
> finde ud af at konfigurere den til at route ekstra globale ip adr. ind på
> det lokale netværk. Er der nogle der ved hvordan jeg skal gøre?

Se denne adresse:
http://www.secdatacom.dk/download/Efficient/5711/TeleDK%20Int%20Pro@ccess/Pr
o@ccess-moreip.pdf

VH