Sikkerhedskode....
Fra : Yoda

Dato : 10-12-00 22:23

Jeg har en Nokia 6110 og jeg mangler en sikkerhedskode.
Jeg har ringet til TDM, men de siger at den har jeg fået udleveret sammen
med telefonen, men det meneer jeg ikke jeg har !
Kan man på nogen måde finde ud hvad den er evt. via et program...

Yoda

Fra : Oluf

Dato : 10-12-00 22:33

Yoda <yoda@mail-online.dk> wrote in message
> [...]
> med telefonen, men det meneer jeg ikke jeg har !
> Kan man på nogen måde finde ud hvad den er evt. via et program...

Hvis det er sikkerhedskoden, så er den som standard: 12345.

Fra : Michael Krog

Dato : 11-12-00 14:03

- og hvis koden IKKE er 12345 kan du udlæse koden ved hjælp af et DAU-9P
kabel og et program (evt. Logomanager).

Michael

Fra : Thai Tri Nguyen

Dato : 11-12-00 15:47

Eftersom 6110 har infrarød, så er det muligt at aflæse sikkerhedskoden uden
brug af kabel, hvis man har en puter med infrarød (de fleste nyere bærbare
har) også med Logomanager.

mvh Thai