Opsætning af Signator Aquarius på XP
Fra : Poul Svendborg Søren~

Dato : 28-01-02 20:43

Kan nogen fortælle mig hvor jeg finder drivere og får den sat op på winXP?

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en ISDN telefon med indbyggetmodem købt
på tilbud iaften i electric city. Da jeg havde fået telefon igang, skulle
jeg så have datostyring af telefonen til at virke, men driverne til den var
ikke med på CD'en. I følge manualen kan de hentes på www.signator.se , men
webstedet findes åbnebart ikke.

Håber nogen kan hjælpe!

Venlig hilsen

Poul

Fra : annisett

Dato : 04-03-02 10:07

"Poul Svendborg Sørensen" skrev d. 28-01-02 20:43 dette indlæg :
> Kan nogen fortælle mig hvor jeg finder drivere og får den sat op på
winXP?

Det viser sig at denne telefon nærmest fuldtstændigt modsvarer (om ikke
identisk med) Topcom Deskmaster 510, og drivere kan findes på flg. link

http://www.topcom.be/downloads/deskmaster/index.htm

http://www.kandu.dk/