Logo / ISDN / Nokia
Fra : Michael Kaas Eberhar~

Dato : 10-12-00 19:48

Flere siger, at man ikke kan sende Logo´er med SmartSMS når man har
ISDN.

Jeg har lige dl 2´eren af programmet, og der kan man ihvertilfald godt..

Jeg har dog et spørgsmål - hvordan får man logo´et til at blive fremme hele
tiden, og ikke kun et øjeblik?

Michael

Fra : Sebastian Hoffmann

Dato : 10-12-00 19:59

Michael Kaas Eberhardt <mke@eberhardt.as> skrev i en
nyhedsmeddelelse:910j3b$1bmf$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Jeg har lige dl 2´eren af programmet, og der kan man ihvertilfald godt..
>
> Jeg har dog et spørgsmål - hvordan får man logo´et til at blive fremme

Hvilke programmer ???

Jeg har selv ISDN og er meget interesseret!!!

Mvh

S:E:H

Fra : Claus Jensen

Dato : 10-12-00 22:03