Max Payne cheats
Fra : morbon

Dato : 28-01-02 20:07

The following cheats can only be performed after enabling the
console. To do so, add " -developer", sans the quotation marks, to the
end of the Max Payne executable file. The file name should appear as
C:\Program Files\MaxPayne\MaxPayne.exe -developer.

Ovenstående har jeg prøvet uden held. Når jeg tilføjer "developer" enten i
filnavnet eller i kør menuen får jeg at vide at filen ikke eksisterer -
meget naturligt. Hvordan enabler man snydekonsolen?

En helt præcis fremgangsmåde ønskes - trin for trin!!

Fra : // Overby

Dato : 28-01-02 20:40

mener vist nok det skal gøres således

"filnavn" -developer

læg mærke til mellemrum mellem " og - og gåseåjne omkring selve stien

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 30-01-02 05:26

Husk at du skal lave en ny genvej, Du må ikke bare rette i den der er der !
pd

Fra : morbon

Dato : 30-01-02 20:38

"Peter Dalgaard" <pd@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Husk at du skal lave en ny genvej, Du må ikke bare rette i den der er der
!
> pd

Øhhh - det forstod jeg ikke helt..... Er det genvejen som skal hedde
MaxPayne.exe -developer? Det hjælper da ikke noget. Det er da ligegyldig
hvad man navngiver en genvej. Den kunne ligeså godt hedde "Hytteost" uden
det havde betydning....

Den forklaring jeg citerede i mit første indlæg forklarer, at man skal
tilføre -developer til sin exe fil. Der står ikke noget om genveje.

Har du selv prøvet ovenstående? Hvis ja gider du så at forklare det lidt
mere uddybende?

Fra : Gerner

Dato : 30-01-02 21:31

On Wed, 30 Jan 2002 20:37:52 +0100, "morbon" <morbon@post11.tele.dk>
wrote:

> [...]
>tilføre -developer til sin exe fil. Der står ikke noget om genveje.
>
>Har du selv prøvet ovenstående? Hvis ja gider du så at forklare det lidt

Det er nemt for den der kan. Om lidt kan du også.

Højreklik på dit program.exe og klik på "opret genvej". Din genvej kan
du placere hvor som helst. Du højreklikker på genvejen og under fanen
"genvej" finder du en linie med "sti" og i vinduet ud for det ord,
finder du stien til program.exe. Der skriver nu det du vil skrive
efter et mellemrum, f.eks. Sti C:\programmer\Max
payne\maxpayne.exe -developer

Så let er det.

Fra : morbon

Dato : 31-01-02 20:55

> [...]
> finder du stien til program.exe. Der skriver nu det du vil skrive
> efter et mellemrum, f.eks. Sti C:\programmer\Max

Det er faktisk også den metode jeg bruger!! Når jeg gør som ovenstående får
jeg denne besked "Navnet C:\Spil\Max Payne\MaxPayne.exe. -developer, som er
angivet i boksen Mål, er ikke gyldigt. Kontroller, at stien og filnavnet er
korrekt."

Men det er vel logisk når der ikke findes en fil ved navn
MaxPayne.exe -developer, for jeg skal vel ikke ændre navnet på exe filen?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 31-01-02 21:29

On Thu, 31 Jan 2002 20:55:21 +0100, "morbon" <morbon@post11.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Men det er vel logisk når der ikke findes en fil ved navn
>MaxPayne.exe -developer, for jeg skal vel ikke ændre navnet på exe filen?

Det fik jeg også, men du skal skrive det helt nøjagtigt!!

Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : Gerner

Dato : 01-02-02 13:26

On Thu, 31 Jan 2002 21:28:42 +0100, Morten Bowman Hansen
<bowman@stofanet.dk> wrote:

>Det fik jeg også, men du skal skrive det helt nøjagtigt!!
>
>Morten
>bowman@stofanet.dk

Er der forresten ikke en "launcher" til max payne ? Den har så vidt
jeg husker en snydekode del, e.lign. Når den så runner max payne så er
f12 aktiv.

Fra : Gerner

Dato : 01-02-02 16:06

wrote:

> [...]
>
>Men det er vel logisk når der ikke findes en fil ved navn
>MaxPayne.exe -developer, for jeg skal vel ikke ændre navnet på exe filen?

Det skal stå sådan her "D:\Max Payne\MaxPayne.exe" -developer
eller din egen sti og husk "" omkring stien.

Fra : Gerner

Dato : 01-02-02 16:30

On Fri, 01 Feb 2002 16:05:53 +0100, Gerner <gerner@teknik.dk> wrote:

>Det skal stå sådan her "D:\Max Payne\MaxPayne.exe" -developer
>eller din egen sti og husk "" omkring stien.

Jeg har lige geninstalleret max payne bare for det.
Og i genvejens sti skrevet "D:\Max Payne\MaxPayne.exe" -developer
-screenshot
Dette fungerer og er den eneste rette metode at gøre det på hvis man
ikke har en launcher.
(du skal skrive din egen sti, men den følger faktisk med når man laver
genvejen incl "" om stien så det er bare at tilføje.)

Fra : morbon

Dato : 02-02-02 09:21

> [...]
> (du skal skrive din egen sti, men den følger faktisk med når man laver
> genvejen incl "" om stien så det er bare at tilføje.)

Nu fungerer det!!!! Jeg var ikke klar over, at developer skulle tilføres
uden for "" tegnene. Men det var nu ikke nødvendigt at tilføje "Screenshot i
strengen. Hvad gør den kommando?

morbon

Fra : Gerner

Dato : 02-02-02 13:34

On Sat, 2 Feb 2002 09:20:52 +0100, "morbon" <morbon@post11.tele.dk>
wrote:

>Nu fungerer det!!!! Jeg var ikke klar over, at developer skulle tilføres
>uden for "" tegnene. Men det var nu ikke nødvendigt at tilføje "Screenshot i
>strengen. Hvad gør den kommando?

HMM, et vildt gæt ?
At man kan få screenshot i spillet lagret i screenshot folderen ?
Hvorfor skulle den ikke være nødvendig ? Men man kan jo bare tilføje
-developerkeys så flere f-keys bliver aktive. Framerates f.eks.