Musiklaverprogram
Fra : mivser@worldonline.d~

Dato : 28-01-02 19:53

Hej!
Jeg spiller bas i et lille tremands blues band.
Vi har fået den geniale ide at vi skulle prøve at få fat i et godt
musikprogram til
at komponere hjemmefra inden vi mødtes i øvelokalet.

Programmet skal helst kunne flg.
Programering af instrumenter efter noder.
Isolere tromme, bas eller guitar indprogramering, så man kan indøve de
enkelte elementer i musikken
uden "forstyrrende lyde" fra de andre instrumenter.

Er der nogen som har kendskab til netop sådan et program og evt. et link til
demo download.

M.v.h.
Michael

Fra : Xylofonius

Dato : 28-01-02 20:27

> [...]
> enkelte elementer i musikken
> uden "forstyrrende lyde" fra de andre instrumenter.

Jeg kan kun anbefale NoteWorthy Composer
http://www.ntworthy.com

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-01-02 20:41

mivser@worldonline.dk wrote:

> [...]
> uden "forstyrrende lyde" fra de andre instrumenter.
>
> Er der nogen som har kendskab til netop sådan et program og evt. et link til

Jeg ved godt jeg lever i fortiden men kom til at tænke på SoundTracker til
Amiga'en.
ScreamTracker er et lignende program til PC (og svjv et af de bedre)
http://www.united-trackers.org/resources/software/screamtracker.htm
Det kræver bare du selv har samlpes af guitar, tromme og så videre men det er
vle til at finde på nettet ved lidt søgning. Som f.eks. her
http://egnatia.ee.auth.gr/~nalevrid/enf/esamples.html
Om det også kan vise musikken i noder ved jeg dog ikke. Den SoundTracker klon
jeg havde til Amiga'en kunne så jeg vil næsten tro det er en standard funktion i
den slags.

Det kræver lidt øvelse men kan da lade sig gøre. Prøv bare at downloade et par
..MOD's og hør for dig selv.
Ja jeg er stadig imponeret, men jeg er også total amatør på det område

/Robert

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 28-01-02 22:07

> [...]
> uden "forstyrrende lyde" fra de andre instrumenter.
>
> Er der nogen som har kendskab til netop sådan et program og evt. et link til

Prøv at spørge i dk.kultur.musik.produktion. Der sidder folk, der bruger
80% af deres vågne liv på sådanne programmer.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen - http://www.hammerich.cjb.net
"I call upon our Staffordshire delegate to explain this weird behaviour"

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 28-01-02 23:46

<mivser@worldonline.dk> skrev i

> [...]
> uden "forstyrrende lyde" fra de andre instrumenter.
>
> Er der nogen som har kendskab til netop sådan et program og

Ethvert MIDI-program kan dette - så der er nok at tage fat på.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Kasper Aae

Dato : 29-01-02 17:47

On Mon, 28 Jan 2002 19:53:03 +0100, <mivser@worldonline.dk> wrote:

>Er der nogen som har kendskab til netop sådan et program og evt. et link til
>demo download.

Prøv at kigge dig lidt omkring på: http://www.hitsquad.com/smm/

Der er masser af musikprogrammer i alverdens kategorier.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com