Titan AE - R2
Fra : Ulrik Jensen

Dato : 28-01-02 19:53

Hej

Subjekt er lige set på tilbud hos dvdoo.dk til 99 kr...... Vild med
Mary og The Beach var også at finde mellem tilbudene, har ikke kigget
dem nærmere igennem, men de tre var på forsiden i hvert fald.....

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=5112

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : Bo Kristensen

Dato : 28-01-02 20:50

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> wrote in message
> [...]
> Mary og The Beach var også at finde mellem tilbudene, har ikke kigget
> dem nærmere igennem, men de tre var på forsiden i hvert fald.....

Takker for tippet - er hermed bestilt!

Og så sidst på måneden... *suk*

Bo

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 28-01-02 21:26

Hej "Bo Kristensen" <gobo@NOSPAMit.dk>

>Takker for tippet - er hermed bestilt!

Du har bemærket:

Lydformat: Dolby Digital 2.0 (Stereo): Norsk, Dansk, Svensk, Engelsk,
Finsk

Det er en rigtig møgudgivelse. Lige som mange DreamWorks, der også har
originalsproget i DD2.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Emil Rune

Dato : 30-01-02 02:02

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Finsk
>
> Det er en rigtig møgudgivelse. Lige som mange DreamWorks, der også har

Suk...Endnu en talentløs Reg. 2 udgivelse. Hvornår lærer Egmont, Scanbox mf.
at det ikke er nok bare at lave et transfer fra den master der også blev
brugt til VHS udgaven. Og så har de stadig ikke fattet at vi altså meget
gerne ser noget ekstra udstyr på vores DVD'er. Hvor er jeg dog glad for min
regionfree afspiller ;)

Hilsen
Emil

Fra : XenoMorph

Dato : 31-01-02 11:44

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> brugt til VHS udgaven. Og så har de stadig ikke fattet at vi altså meget
> gerne ser noget ekstra udstyr på vores DVD'er. Hvor er jeg dog glad for

Nu skal i ikke være så hårde overfor de høje herrere i de danske
DVD-udgiver-selskaber. DVD-mediet er trods alt stadigvæk på voksestadiet i
Dänemark, og hvis man ser på stort set alle de nye udgivelser, så er der
både masser af ekstra materiale og for det meste er lydformatet 5.1 !
Grunden er jo nok, at der til trods for det voksende antal DVD-afspillere i
danske hjem, stadigvæk er flest mennesker med de forældede VHS-maskiner...
So, my advice zu you, my friends: Have patience! Hvem ved; måske kommer der
gen-udgivelser i bedre formater...

Den Hårfagre Morten

Fra : Peter Larsen

Dato : 28-01-02 21:36

Hej

Hvis du har et surround anlæg med mulighed for Dolby digital 5.1
eller DTS er reg 1 versionen et meget bedre køb.

Hilsen

Peter

Fra : Wolfgang

Dato : 29-01-02 13:06

"Peter Larsen" <????Trump@pc.dk> wrote in message

> Hvis du har et surround anlæg med mulighed for Dolby digital 5.1
> eller DTS er reg 1 versionen et meget bedre køb.

Helt enig. Reg 1'eren er også anamorf - det fremgår ikke af teksten til R2
udgaven.

/w