Grafikken i CS?
Fra : Mimic

Dato : 28-01-02 18:58

Hejsa!
Jeg har på det sidste haft lidt problemer med grafikken i CS. Selv om jeg
har en GeForce 2 grafikkort med 64 MB ram, så er grafikken meget
"firkantet", man kan meget tydeligt se de små firkanter, skærmbilledet er
bygget op af.

Nogen der har forslag til hvordan jeg kan ændre det, så billedet bliver mere
"pænt"...? Har forresten prøvet (næsten) alt, også en komplet nyinstallation
af både Halflife og Counterstrike.

På forhånd tak!
Mimic

Fra : Rune Manscher

Dato : 28-01-02 19:08

"Mimic" <mimic@privat.dk> wrote in message
> [...]
> har en GeForce 2 grafikkort med 64 MB ram, så er grafikken meget
> "firkantet", man kan meget tydeligt se de små firkanter, skærmbilledet er

Hvad opløsning spiller du i ?? opengl eller direct3d ??

*Rune

Fra : Mimic

Dato : 28-01-02 20:03

> Hvad opløsning spiller du i ?? opengl eller direct3d ??
>
> *Rune

Øhh jeg fik vist ikke prøvet alt...skiftede fra "software" til OpenGL og nu
er grafikken bare helt perfekt!!

Mange tak for hjælpen, Rune!

Mimic

Fra : Rune Manscher

Dato : 28-01-02 20:17

> Øhh jeg fik vist ikke prøvet alt...skiftede fra "software" til OpenGL og
nu
> er grafikken bare helt perfekt!!
>
> Mange tak for hjælpen, Rune!

Jeg synes jo nok det lød som for lav opløsning og/eller software mode...

*Rune

Fra : Sadat

Dato : 29-01-02 11:31

"Mimic" <mimic@privat.dk> wrote in message

> Øhh jeg fik vist ikke prøvet alt...skiftede fra "software" til OpenGL og
nu
> er grafikken bare helt perfekt!!

LOL... så er man vidst en smule grøn *sorry*

;)

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- Inside you're ugly... you're ugly like me!

Fra : Mimic

Dato : 29-01-02 17:54

"Sadat" <sadat@mail.dk> skrev i en meddelelse

> LOL... så er man vidst en smule grøn *sorry*
>
> ;)

Ja ja.....alle kan jo glemme at tjekke et par ting, før man spørger......

Pas på mit nickname "Mimic", jeg skal nok tæve alle om et par måneder!!!

Mimic