IE 6.0 & Toltal Nedbrud ?
Fra : Lars Engstroem

Dato : 28-01-02 18:28

Hi

Hvorfor for jeg toltalt nedbrud på visse sider med
IE6.0 ? og Findes der en path for det ?

Med venlig hilsen
Lars Engstroem

Fra : Madsen

Dato : 28-01-02 21:12

Lars Engstroem skrev:

> Hvorfor for jeg toltalt nedbrud på visse sider med
> IE6.0 ? og Findes der en path for det ?

Godt spørgsmål for jeg oplever det også nogle gange og specielt
på MS's egne sider.

F.eks. fryser IE meget ofte når jeg roder rundt inde på deres
KnowledgeBase.

Dog oplever jeg ikke totalt nedbrud. Browseren fryser blot og skal
kvæles vha. taskmanageren hvorefter jeg så blot starter IE op og
kører videre til den igen fryser fast.
Dog kører IE 6 en anelse bedre her end 5.5 versionerne gjorde.
Den bedste browserversion jeg endnu har haft er IE 5.01 SP2 på
Win2000. Den gik faktisk aldrig ned.

Madsen.