Heroes Might and Magic....
Fra : S@ndman

Dato : 28-01-02 17:24

Hejsa,

Hvis man godt kunne tænke sig, at starte med at spille subj.....hvilken skal
man så begynde med....??? Er det bedre end Baldurs Gate...??? Kan man spille
begge i multiplayer...???

S@ndman

Fra : Claus Nielsen

Dato : 28-01-02 18:30

>Hvis man godt kunne tænke sig, at starte med at spille subj.....hvilken skal
>man så begynde med....???

Hvilken hvad? Hvilken udgave af Heroes of Might & Magic? 3'eren findes
efterhånden i et utal af forskellige compilations... det er vist bare
med at gribe den først, bedste udgave du ser. Med HOMM3 kan du næsten
ikke gå galt i byen. Ahh, okay da - du bør nok ikke starte med den
expansion der hedder Armageddon's Blade, da den er en anelse sværere
end det normale HOMM3 - og de andre expansions, for den sags skyld.

>Er det bedre end Baldurs Gate...???

Hmm, du er klar over at det to helt forskellige spiltyper? BG er et
rollespil, mens HOMM er et trækbaseret "stragegispil".

Men for at svare på spørgsmålet: Ja, HOMM er bedre end BG. :)

>Kan man spille begge i multiplayer...???

Ingen anelse hvordan det ser ud med hensyn til BG, men spillets natur
taget i betragtning er jeg fristet til at gætte på, at det ikke kan
spilles i multyplayer... men det kan HOMM-serien i hvert fald.

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Rune Manscher

Dato : 28-01-02 19:13

"Claus Nielsen" <cnn@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]

[...]

> Men for at svare på spørgsmålet: Ja, HOMM er bedre end BG. :)

Enig - men det er vist et spørgsmål om smag og behag. BG2 var faktisk meget
godt, når man kom i gang med det...

> Ingen anelse hvordan det ser ud med hensyn til BG, men spillets natur
> taget i betragtning er jeg fristet til at gætte på, at det ikke kan
> spilles i multyplayer... men det kan HOMM-serien i hvert fald.

BG kan så hut jeg hvisker kun spilles i multiplayer over lan, men BG2 kan
spilles både over lan og internet.

*Rune

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 29-01-02 00:45

> Ingen anelse hvordan det ser ud med hensyn til BG, men spillets natur
> taget i betragtning er jeg fristet til at gætte på, at det ikke kan
> spilles i multyplayer... men det kan HOMM-serien i hvert fald.

BG kan godt spilles i multiplayer, men det er vist ikke særlig genialt
lavet, ihvertfald er det ikke noget jeg har gider bruge ret meget tid på.
Tilgengæld er HOMM3 kanon i multiplayer, jeg har flere gange brugt en ½ dag
på et multiplayer spil(faktisk så sent som idag :). HOMM3 kan iøvrigt købes
til 80kr nu og det er den bestemt værd!

-The Baptizer
www.area42.dk