nokia 3210 hjælp
Fra : RENE FLENGEL

Dato : 10-12-00 00:51

hej

er der nogen der ved om de er nomalt at en 3210 kun holder strøm i 2
dage,jeg har harft den til rep.hos fona,men de siger at den ikke fejler
noget

på forhånd tak

Fra : Dyrand

Dato : 10-12-00 12:00

Jeg har det samme problem og kender andre der har 3210 som også har det
problem! Kan ikke svare på hvorfor, men synes bare du skulle vide du ikke er
den eneste med det problem!

Fra : Claus Jensen

Dato : 10-12-00 13:44

spørgsmålet er om der er et problem, jo mere man taler jo kortere standby
tid.
jeg har to stk, 3210 begge holder strøm ca. et par dage af gangen, men de
bliver osse flittigt brugt til sms...
hvis du lægger tlf. et sted med dårlig antenne dækning, vil tlf'n også ligge
at søge efter mast , det bruger osse en del strøm
MVH
Claus
Kolding