Nokia 3310 mod 3210.
Fra : Fischer

Dato : 09-12-00 19:56

Jævnligt spørger folk mig til råds omkring køb af mobiltelefoner.
Nokia er lige nu uden tvivl førende på main-stream markedet, og valget står
ofte mellem 3210 og 3310 til hhv. ca. 500 og 1000 kr.
Nu er mit "speciale" faktisk Ericsson, så jeg har derfor søgt lidt info. på
blandt andet Nokia's noget mangelfulde og ustrukturerede hjemmeside.

Her er umiddelbart de forbedringer jeg kunne finde på 3310:
- Vibrator (hvilket burde have været standard i 3210)
- Chat funktion (jeg vil undlade at sige min mening)
- Nye spil (bl.a. med vibrator)
- Stemmestyret opkald

Jeg må mangle nogen information.
Hvad er der mere som berettiger en meget omtalt ny Nokia model?

(F)

Fra : TiTaN

Dato : 09-12-00 22:59

> [...]
> Nu er mit "speciale" faktisk Ericsson, så jeg har derfor søgt lidt info.

> blandt andet Nokia's noget mangelfulde og ustrukturerede hjemmeside.
3210 sutter, 3310 sutter...

> - Vibrator (hvilket burde have været standard i 3210)
- Et mere eller mindre *MUST*
> - Chat funktion (jeg vil undlade at sige min mening)
- Sutter for vildt...
> - Nye spil (bl.a. med vibrator)
- SpaceImpacts er SYGT...
> - Stemmestyret opkald