Nokia 7110 - klappen
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 09-12-00 19:36

Hej NG!

Nu er min skyd-ud-funktion i klappen på min 7110'er for 3 gang gået i
stykker, og jeg ville lige høre om det kan passe at det kun er MIG der
render ind i det problem??? -Det lever sq ikke helt op til Nokia-standarten
syn's jeg!!!

Disse var ordene!

Lasse

_/) Lasse Rønlev (\_

Email:
r@pc.dk
c-c@c.dk
at@c.dk
dd@c.dk
email@c.dk

Kresten Koldsvej 54
8230 Åbyhøj

86 25 83 74
40 61 06 33

ICQ: 48 93 77 85

Fra : TiTaN

Dato : 09-12-00 22:57

> [...]
> stykker, og jeg ville lige høre om det kan passe at det kun er MIG der
> render ind i det problem??? -Det lever sq ikke helt op til

Jeg kender mange der har haft en 7110 hvor klappen gik i stykker.
Den gik også i stykker hos mig 2 gange.... Men gav den til en ven :D

Fra : Morten Juel

Dato : 10-12-00 00:36

> [...]
> stykker, og jeg ville lige høre om det kan passe at det kun er MIG der
> render ind i det problem??? -Det lever sq ikke helt op til
Hvor gammel er den.. jeg havde i sterten en af de aller første, den havde
samme problem, men har nu en af de helt nye, og den er bare 10-4

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 11-12-00 00:45

Lasse Rønlev wrote:
> [...]
>render ind i det problem??? -Det lever sq ikke helt op til Nokia-standarten

Hej..

Nokia 7110 er en frygtelig lorte-telefon..
min klap gider ikke lukke hver gang.
telefonen skriver af og til 'indsæt sim-kort'
og til tider slukker den helt af sig selv.

Og jeg kender mindst 5 mere med det problem.
(og det er ca. alle dem jeg kender der har sådan en telefon;)

Kan du forresten ikke cutte din underskrift ned til de anbefalede 3 linier?
det andet er totalt grimt :)

--
Hans Jørgensen - Boris - #Linux.dk & #Danmark on the Undernet
ICQ2969623 / http://ph33r.dk / mail: hans at ph33r.dk (nospam@ virker ikke)