Cisco 1720 og TD NetExpress ADSL (ATM) ??
Fra : morten

Dato : 28-01-02 12:29

hej

Jeg har en Cisco 1720 liggende som ikke bruges til noget. Så jeg fik
lyst til at prøve om den kan bruges i forbindelse med mit TD
NetExpress ADSL (ATM) abbonement ... Hvis ja, nogen config filer man
kan tage udgangspunkt i ??

Hvad med WAN interface kort, hvilken type skal det være (Der er i
øjeblikket ikke noget WAN interface kort til ADSL i routeren) ??

Hvad vil et WAN interface card koste (ca. ) ??

Alle info vedr. subj. er _meget_ velkomne.

mvh
Morten

Fra : Jens Fallesen

Dato : 28-01-02 12:51

morten wrote:> Hvad med WAN interface kort, hvilken type skal det være (Der er i
> øjeblikket ikke noget WAN interface kort til ADSL i routeren) ??

Du har brug for et ATM25-interface, og det kan du ikke få som WIC.

Så vidt vides kan du ikke bare sætte et ADSL WIC (WIC-1ADSL) i og sætte
det direkte til linien, da signaleringen ikke er kompatibel.

--
Jens Fallesen <jens@fallesen.dk> O-
Hedegaardsvej 41 st th, 2300 Copenhagen S, Denmark

Fra : Brian Ibsen

Dato : 29-01-02 17:44

> Så vidt vides kan du ikke bare sætte et ADSL WIC (WIC-1ADSL) i og sætte
> det direkte til linien, da signaleringen ikke er kompatibel.

Du har muligvis ret..
Måske jeg bare var en idiot, men jeg har haft en 1720'er som jeg prøvede
sammen med Proaccess i ATM udgave og dette kunne jeg ikke få til at funke..

Nu står routeren og kører perfect sammen med Orange ADSL

Brian