IrDa med 8210
Fra : Torben Olsen

Dato : 09-12-00 13:55

Er der nogen der kan hjælpe mig med at bruge min Nokia 8210 via infrarød som
modem på min Compaq Armada M700 med infrarød port? Jeg bruger Windows 2000.

Så ville jeg blive mægtigt glad.

/Torben

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 10-12-00 17:48

> [...]
infrarød som
> modem på min Compaq Armada M700 med infrarød port? Jeg bruger Windows

Du skal lige et smut ind på <http://www.irda4w2k.com/> og hente en
"Treiber" til Win2000..

--
Jimmy Nielsen

Fra : Torben Olsen

Dato : 10-12-00 18:47

Tusind tak! Jeg har netop hentet filen, og det virker bare perfekt.

Jeg var lige ved at købe nokia's Card Phone 2.0 men det koster 125,00 ekstra
i hvert kvartal.

Det her er noget smartere.

Endnu engang mange tak!

/Torben