Har i set den nye Nokia 8250???
Fra : Distant Suns Support

Dato : 07-12-00 19:37

Den er simpelthen skide flot!

Se den her: http://www.nokia-asia.com/apac/8250_features/?location_id=25

Mick

Fra : Rander

Dato : 07-12-00 21:14

Thu, 07 Dec 2000 19:37:25 +0100 brugte Distant Suns Support 7 linier på
at fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Den er simpelthen skide flot!
>Se den her: http://www.nokia-asia.com/apac/8250_features/?location_id=25

Ad, den har jo blår lys i displayet!? Den slags er kun da kun for
popsmarte narrøve...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

To piger kan godt være kærester. Så er de bare elastiske. (Benjamin, 8 år)

Fra : Distant Suns Support

Dato : 07-12-00 22:13

Tja, der må være MANGE popsmarte narrøve derude, for blå lys er ENORMT
populært.
Min telefon har blå lys så jeg er vel en popsmart narrøv.............og det
har jeg det i grunden ganske godt med.

Mick

Best Regards

Michael H Jensen
President & Authorized Agent
Distant Suns Support - Europe
EUROPEAN DISTANT SUNS

****Join the Distant Suns Message Board****
http://www.egroups.com/group/distantsuns

Fra : Fisker

Dato : 08-12-00 00:38

Der er sgu da egentlig ikke noget rigtig revolutionerende ved den telefon!
Ud over det blå lys (som kan fåes til omkring 200 kr. til 8210) kan den vel
egenttlig ikke meget mere! Og så er den blevet tungere!

Jeg tror sgu ikke, jeg gider at bruge de $$$$, det koster at skifte!

\Mandal

Fra : TiTaN

Dato : 08-12-00 01:47

> [...]
vel
> egenttlig ikke meget mere! Og så er den blevet tungere!

1. Meget bedre opløsning i display
2. Har mange nye features (mange fra 3310 + flere)
3. 3 gram ekstra, åh nej!!!!! (haha)
4. Flottere design og andet slags display

5. KLART værd at købe :D
men jeg køber nok 9210, ved ik :-\

Fra : N/A

Dato : 09-12-00 16:37

Fra : TiTaN

Dato : 09-12-00 16:37

1. Den har samme type display som 6210. Dvs. IKKE det samme som 8210.
2. Man kan IKKE få en opgradering til 8210 med nye features.
3.Mange nye features som HELLER ikke er med i 3210.

For helved...

Fra : speedy

Dato : 10-12-00 06:57

"TiTaN" Skrev.

> 1. Den har samme type display som 6210. Dvs. IKKE det samme som 8210.

Hvilken kilde har du det fra ????

> 2. Man kan IKKE få en opgradering til 8210 med nye features.

Hvilken kilde har du det fra ????

> 3.Mange nye features som HELLER ikke er med i 3210.

Bla bla bla..........hvilke features som ikke er indeholdt i 8210 (bortset
fra den latterlige chat sms besked funktion ). Og igen

Hvilken kilde har du det fra ????

> For helved...

Nej for 8210 ejere og igen -

Hvilken kilde har du det fra ????

Fra : Erik Einum

Dato : 11-12-00 15:15

"TiTaN" <westcoast_boy@thuglove.com> wrote
> 1. Den har samme type display som 6210. Dvs. IKKE det samme som 8210.

Den har _ikke_ samme display som 6210!
Det ser ut til at det er likt med 8210 (og nesten alle andre
Nokia-telefoner).
6210 har fem streker for dekning og batteri, mens både 8210 og 8250 har 4.

> 2. Man kan IKKE få en opgradering til 8210 med nye features.

Det tror ikke jeg heller, men man vet aldri.

> 3.Mange nye features som HELLER ikke er med i 3210.

Bl.a. skjermsparer, kanskje også lange SMS (har ikke lest spesifikasjonene
nøye).

Forøvrig vil det ikke komme _originale_ deksel til 8210 som får den til å
bli "8250".

Jeg synes 8210 er en kjekk tlf, men både denne og 8850 er for liten for meg,
men 8250 (som jo også har samme størrelse) er såpass mye penere at jeg godt
kunne ha tenkt meg en slik, på tross av størrelsen, bare så synd den kun er
for Asia.

///Mvh. EE

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 10:18

Fra : Erik Einum

Dato : 13-12-00 10:18

"Jimmy Nielsen" <jimmy-nSPAMIKKE@email.dk> wrote
> "Erik Einum" <95766078@mobilpost.com> skrev

> Jeg tror ikke det er det der menes. Baggrundsbelysningen i 6210 ser
> nærmest krystalliseret ud. Det er svært at forklare, men det gør
> displayet tydligere end de andre telefoner. Selvom 7110 også har flere
> end 4 streger bruger den også den "gamle" display type.

OK! Ny _type_ display, skjønner!
Har 6210 selv, så jeg vet hvordan det er!

///Mvh. EE

Fra : TiTaN

Dato : 07-12-00 21:34

> Den er simpelthen skide flot!
> Se den her: http://www.nokia-asia.com/apac/8250_features/?location_id=25

Wohoo.. Jeg er solgt... Nogen der ved hvad den kommer til
at koste ca. ??? Og var den der 3310 chatfunktion et flop ?

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 08-12-00 09:40

"Distant Suns Support" <ivory@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Den er simpelthen skide flot!
>
> Se den her: http://www.nokia-asia.com/apac/8250_features/?location_id=25

Hvis du kan lide den, hvad så med Siemens S40
http://www.ic.siemens.com/mySiemens/full/1,1860,2_S40_0_1_0,00.html

?

\MK

Fra : TiTaN

Dato : 08-12-00 11:01

> Hvis du kan lide den, hvad så med Siemens S40
> http://www.ic.siemens.com/mySiemens/full/1,1860,2_S40_0_1_0,00.html

Fårk den er grim :D

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 08-12-00 11:32

"TiTaN" <westcoast_boy@thuglove.com> skrev i en meddelelse

> Fårk den er grim :D

Ja, okay, billedet er ikke lige det bedste, i virkeligheden er den faktisk
MEGET pænere.

Men dens funktionalitet er da klart nokia's overlegen.

\MK

Fra : Bo Larsen

Dato : 08-12-00 11:49

TiTaN skriver:

> Fårk den er grim :D

Ja! Den ligner dig. Jvf. dit billede i dk. binaer.

--
Med Venlig Hilsen.........Og alt det dér

Bo Larsen

P.S. Holdninger og meninger i dette dokument er helt mine egne,
og har intet som helst med min arbejdsplads at gøre.

P.P.S. Ved svar fjern venligst *** fra min E-mail adresse.

Fra : Tim Børresen

Dato : 09-12-00 20:53

Hørt, en mega øjebæ !

Fra : Morten Juel

Dato : 08-12-00 14:46

Hehe, jeg ringede til Nokia i DK, og de kendte den slet ikke ;o( havde
aldrig hørt om den !
Fedt firma de har sig der

Mvh
Morten
7110

Fra : Morten Petersen

Dato : 08-12-00 18:14

8250 bliver ikke lanceret i Europa- kun i Asien!

Fra : Distant Suns Support

Dato : 08-12-00 22:01

I hvert fald ikke lige nu, men bare rolig, når de har malket koen godt og
grundigt derovre, så kommer den også her. Og det ved Nokia også godt selv.
Historien gentager sig.

Mick

Fra : Erik Einum

Dato : 11-12-00 15:17

"Distant Suns Support" <ivory@post1.tele.dk> wrote

> I hvert fald ikke lige nu, men bare rolig, når de har malket koen godt og
> grundigt derovre, så kommer den også her. Og det ved Nokia også godt selv.

Håper den kommer til Europa, den er knallfin!

> Historien gentager sig.

Hvilken historie?

///Mvh. EE

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-12-00 23:27

Hej..

"Morten Juel" <MP@mail1.stofanet.dk> wrote:

> jeg ringede til Nokia i DK, og de kendte den slet ikke

Det er der nok en naturlig forklaring på - Telefonen er beregnet til
markedet i Fjernøsten/Kina og kommer ikke til salg her i vores del ag
verden...
--
M.v.h. Ole

Fra : Distant Suns Support

Dato : 09-12-00 21:41

Den skal nok komme. Omkring Juli/August 2001. Den er jo først på markedet
i første kvartal, 2001 derovre.

Mick

Fra : Erik Einum

Dato : 11-12-00 15:18

> Den skal nok komme. Omkring Juli/August 2001. Den er jo først på markedet
> i første kvartal, 2001 derovre.

Hvor har du det fra?

///Mvh. EE

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 21:40

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 21:40

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 13-12-00 21:40

On Wed, 13 Dec 2000 10:24:28 +0100, "Erik Einum"
<95766078@mobilpost.com> wrote:

>Vet du hvor stort Nokia er?

Ca. 125'000 ansatte?

Har jeg vundet noget?
--
Per K. Nielsen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 15-12-00 01:17

> [...]

>lansert i Asia samme dag.
>
>Vet du hvor stort Nokia er? Tror du du selv hadde vært klar over alle nye
>telefoner for de forskjellige markedene i verden hvis du hadde jobbet der?
>Et eksempel, spør en hvilken som helst gjennomsnittlig Nokia-ansatt (i
>Danmark/Skandinavia) om de forskjellige typene Nokia-telefoner i
>51/61-serien, og du får mest sannsynlig dette svaret: 5110, 6110 og 6150.
>Men sannheten er som følger: 5110, 5120, 5130, 5160, 5170, 5180, 5190,
>NK402, 6110, 6120, 6130, NK702, 6138, 6150, 6150e, 6160, 6161, 6162, 6185,

Og så har din kilde enda "glemt" de nyeste 5185i, 6120i, 6160i, 6161i og
6162i.

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 15-12-00 02:11

rongsted@dontspam.image.dk (Peter Rongsted) wrote:

[snip]
>Og så har din kilde enda "glemt" de nyeste 5185i, 6120i, 6160i, 6161i og
>6162i.

Og jeg glemte selv 5125 og 5165

Peter

Fra : Erik Einum

Dato : 18-12-00 19:17

Peter Rongsted <rongsted@dontspam.image.dk> skrev

http://www.nokiainfo.f2s.com/51xx_61xx_models.html)

> Og så har din kilde enda "glemt" de nyeste 5125, 5165, 5185i, 6120i,
6160i,
> 6161i og 6162i.

OK-OK! (Jeg har sendt e-post til ham! )
Men det understreker jo _enda_ bedre problemet med å ha full oversikt!
Enig?

///Mvh. EE