|
| Overflytning af nummer til Telia Fra : Povl H. Pedersen |
Dato : 27-01-02 21:40 |
|
Telia har nu endelig overtaget mit nummer fra Sonofon
her idag d. 27. januar.
Jeg har dog et lille problem. TELIA har nemlig glemt
at sende mig et nyt SIM-kort, og jeg kan derfor ikke
modtage opkald på nummeret. Får i stedet fat i en
telefonsvarer hos Telia.
Ringede til Telia Kundeservice for at få status. De
ville sende mig et kort. Det stod ikke noget om i
deres system at et sådant skulle sendes, men hun kunne
se at der aldrig var sendt noget. De kunne desværre ikke
stille nummeret videre til mit taletidskort.
Dette er ufatteligt at de ikke har sådanne ting til at
virke. For 10 dage siden vidste de godt datoen for
overflytningen, og sagde at jeg snart ville få et SIM
kort.
Sonofon kan klare en viderestilling på under 30 sekunder.
Det gjorde de da jeg mistede mit gamle kort.
Har nu også sendt Telia en e-mail og anmodet dem om at
foretage denne omstilling så jeg ikke mister alt for
mange opkald.
Hvis de ikke har kontaktet mig i morgen senest 09:00, så
må jeg ringe til nogle højere i systemet.
Jeg kan stadig ringe ud på mit Sonofon kort, men ikke
ringe til det.
| |
H3nrik V! (28-01-2002)
| Kommentar Fra : H3nrik V! |
Dato : 28-01-02 15:23 |
|
Undskyld... Men hvorfor?!?
"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse
news:slrna58pcu.80n.nospam@home.terminal.dk...
> Telia har nu endelig overtaget mit nummer fra Sonofon
> her idag d. 27. januar.
| |
Povl H. Pedersen (28-01-2002)
| Kommentar Fra : Povl H. Pedersen |
Dato : 28-01-02 18:24 |
|
On Mon, 28 Jan 2002 15:22:39 +0100,
H3nrik V! <dj.dreng@get2net.dk> wrote:
> Undskyld... Men hvorfor?!?
Tilskud til telefon.
Jeg skifter nok udbyder igen om ca. 1/2 år.
Jeg kan, efter deres kontrakt, og forbrugerstyrelsen, faktisk
skifte abonnement allerede efter 4.5 måned.
Jeg indgik jo en 6 måneders aftale 10. december, og min telefon
har været bundet fra denne dato. Det er ikke min skyld at de
først leverer lang tid efter aftalens indgåelse, og erlæggelse
af oprettelsesprisen.
Jeg er dog spændt på hvor meget jeg skal slås med dem når jeg engang
i april forsøger at flytte abonnementet pr. 10 maj.
Men jeg er enig i, at deres kundeservice sokker. Det lykkedes mig
dog i dag at få dem til at viderestille mit nummer til et taletidskort,
således at jeg i dag har kunnet modtage opkald. Fik dog at vide, at
jeg skulle betale for omstilte samtaler, og at dette var meget dyrt
(åbenbart normal minutpris).
Dette må jeg slås med dem om senere, idet omstillingen bliver i deres
net, og intet koster dem. Jeg mener ikke Telia skal ikke tjene penge
på deres fejl.
| |
H3nrik V! (28-01-2002)
| Kommentar Fra : H3nrik V! |
Dato : 28-01-02 19:35 |
|
OK... Tilskuddet gi'r mening... Men husk at kigge deres priser efter i
sømmene - jeg blev lidt forvirret, da de priser, jeg fik i sin tid, de var
nemlig opgivet uden moms... Det problem har jeg gudskelov ikke med
TelMore...!
/H3nrik!
"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse
news:slrna5b29a.2rv.nospam@home.terminal.dk...
> On Mon, 28 Jan 2002 15:22:39 +0100,
> H3nrik V! <dj.dreng@get2net.dk> wrote:
> > Undskyld... Men hvorfor?!?
>
> Tilskud til telefon.
>
> Jeg skifter nok udbyder igen om ca. 1/2 år.
>
> Jeg kan, efter deres kontrakt, og forbrugerstyrelsen, faktisk
> skifte abonnement allerede efter 4.5 måned.
>
> Jeg indgik jo en 6 måneders aftale 10. december, og min telefon
> har været bundet fra denne dato. Det er ikke min skyld at de
> først leverer lang tid efter aftalens indgåelse, og erlæggelse
> af oprettelsesprisen.
>
> Jeg er dog spændt på hvor meget jeg skal slås med dem når jeg engang
> i april forsøger at flytte abonnementet pr. 10 maj.
>
> Men jeg er enig i, at deres kundeservice sokker. Det lykkedes mig
> dog i dag at få dem til at viderestille mit nummer til et taletidskort,
> således at jeg i dag har kunnet modtage opkald. Fik dog at vide, at
> jeg skulle betale for omstilte samtaler, og at dette var meget dyrt
> (åbenbart normal minutpris).
>
> Dette må jeg slås med dem om senere, idet omstillingen bliver i deres
> net, og intet koster dem. Jeg mener ikke Telia skal ikke tjene penge
> på deres fejl.
>
>
| |
jan steen sørensen (29-01-2002)
| Kommentar Fra : jan steen sørensen |
Dato : 29-01-02 00:01 |
|
"H3nrik V!" <dj.dreng@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:a345jk$joa$1@sunsite.dk...
> OK... Tilskuddet gi'r mening... Men husk at kigge deres priser efter i
> sømmene - jeg blev lidt forvirret, da de priser, jeg fik i sin tid, de var
> nemlig opgivet uden moms... Det problem har jeg gudskelov ikke med
> TelMore...!
De priser du har fået opgivet uden moms er til Erhverv.!
Alle priser til Privat er INKL. moms hos Telia!
Har aldrig set en Privat-prisliste hos dem uden moms.!
(- men derimod en enkelt Erhvervs-prisliste inkl. moms....!..)
Jan
| |
|
|