Tabt alle adresser, kontakt mig
Fra : chris lytken

Dato : 27-01-02 21:44

Hallo venner
Efter et barn legede med min PC i DOS tilstand har jeg tabt alle filer,
adresser kontakter etc.
Hvis vi har haft et eller andet at goere med hinanden, venligst skriv
tilbage saa jeg faar adressen igen
Hilsen
Christof Lehmann Lytken

vikingexplorer@newmail.dk

Fra : Fly

Dato : 28-01-02 00:17

Hvor surt! Jeg blev så skræmt af at læse din besked, at jeg straks selv
lavede en backup. Hvorfor gør man altid det for sjældent. Har lige set at
sidste backup er så gammel at der ville være gået mange timers arbejde
spildt.

Blot en opfordring til alle I andre!
(En cd koster jo under en femmer nu om dage)

--
Peter Fly
(Please move the monkey from my address)

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 28-01-02 20:33

.....Og så skal man lige huske at tjekke, at backup'en _faktisk_ virker!

mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Colonel

Dato : 29-01-02 08:25

Rigtige mænd tager ikke backup.
men de græder også meget.

Fra : chris lytken

Dato : 29-01-02 16:00

SNOEFT , DRYP, PRUUUST, SUK AK OG VE |AU| AU, nu er jeg vist blevet en
rigtig mand.
Chris
<3c564e40$0$223$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...