tabs ønskes til joanna
Fra : Jacob Jensen

Dato : 27-01-02 20:37

kim larsens joanna, er ikke i Amol som alle tabs jeg kan finde siger.... det
lyder godt nok men er ikke samme toneart som originalen.... Er der nogle der
kan hjælpe her....

så vidt jeg ved bliver den spillet i Hmol.

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-01-02 21:26

Sæt en capo på....

- Martin

Fra : Jacob Jensen

Dato : 28-01-02 01:41

hmm.... du siger noget... og det du lige sagde der, vækkede mig fra min
underlige søv, og fik mig til at kunne spille den

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-01-02 03:31

Fra : soulmate

Dato : 04-04-02 00:21

Er der nogen der kan fortælle mig hvad akkorderne er?

http://www.kandu.dk/

Fra : Snip

Dato : 04-04-02 08:49

Jeg kunne godt, men jeg tør ikke for Koda kommer efter mig. Men den starter
rigtigt nok med en Hm. Kendere vil sige D-dur. Biblioteket har de første 15
bøger med akkorderne til Joanna. Held og lykke.

--
Hilsen fra snipNOSPAME@post8.tele.dk

Fra : Snip

Dato : 04-04-02 09:03

Øh, jeg mente at den går i D-dur.

Fra : Eddi_Delfin

Dato : 04-04-02 10:42

"soulmate" <soulmate.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad akkorderne er?

> fra min

> der

Lidt af akkorderne såen efter hukommelsen

HM / A * en masse
hele første del
D / A /
ta mig med til joanna
G / D /
ta mig med ta mig med ta mig med
D / A tilbage til HM / A
Hvis det er der hvor man ikke bare (break) skal passe sig selv

mvh
DE
http://www.elnif.dk