Min kat er vist ikke helt normal!
Fra : Kirsten Ø

Dato : 27-01-02 19:35

Forleden prøvede min kæreste at kræse lidt for vores kat ved at give ham et
hjørne af sin fiskefilet-mad. Hvad gør kræet? Skubber fisken til side med
alle tegn på væmmelse, hugger brødet og stikker af, mens vi sidder med åben
mund... *GG*

Skøre kræ! Han vil i det hele taget helst have tørkost samt kattemad fra
dåse. Og så brød og kiks, hvis han kan komme af sted med det.

Har jeres katte også nogle underlige "godbids-vaner"?

VH
Kirsten Ø

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 27-01-02 19:55

"Kirsten Ø" <k_oestergaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har jeres katte også nogle underlige "godbids-vaner"?

Tja jeg havde indtil marts 2000 en perser der elskede jordbær, frugt i
det hele taget, lakrids, pebermynte og mentol ... og det er jo da
heller ikke det man normalt regner for kattegodbidder .. smil fra Ami

Fra : Jakob Jensen

Dato : 27-01-02 20:13

Jaa, vi har en NFO hankat der spiser alt.
Lige så snart vi finder chips eller popcorn frem, så står han ved siden af
og gnider sig op af os, og så skal han have et par stykker. Som sagt han
spiser ALT.

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 27-01-02 20:29

Mine svigerforældres kat er også lidt for sig den er nemlig helt vild med
agurk. får den ikke når den ber stjæler den gerne agurken fra køkkenbordet
når man vender rygge til.

Mvh Tina

Fra : solsikke

Dato : 28-01-02 14:15

Hej Kirsten
Tihi jeg sidder her og griner.
vores mis har godt nok nogle sjove mad vaner, men den stjæler altså ikke
;)
Faktisk er hun interesseret i alt hvad vi spiser, men kun når vi sidder
ved bordet, lægger vi noget af vores mad ned i hendes skål er det
overhovedet ikke interessant... Hun piler tilbage til bordet hvor vi
sidder og spiser (det samme) og miauwer højt og inderligt som om den
ikke havde fået mad i 14 dage..... så kan det jo være svært ikke lige at
give hende en enkelt cornflake, bananskive eller hvad vi nu spiser. Hun
ser ud til at være lige glad for sine godbidder hvad enten det er rejer
eller en tør franskbrødsskorpe, bare man bliver og kæler med hende mens
hun spiser (så spinder hun helt vildt)
Det skal lige siges at hun bliver fodret med en god IAMS foder, så hun
skulle ikke mangle noget.
eva

http://www.kandu.dk/

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-01-02 15:00

> [...]

> dåse. Og så brød og kiks, hvis han kan komme af sted med det.
>
> Har jeres katte også nogle underlige "godbids-vaner"?

Jeg kan altså ikke lade være, så her kommer det: hvad er en normal kat?
findes det overhovedet? er alle katte ikke unormale på deres måde? er
det ikke netop charmen ved katte?

mvh Camilla