Schindlers Liste - John Williams
Fra : Ricky Møhncke

Dato : 27-01-02 19:20

Ved godt det er OT, men jeg tror desværre jeg kun kan få feedback i denne
her gruppe.

Jeg søger filmmusikken til Schindlers liste, især hovednummeret.
Ligger nogen af jer inde med den?

På forhånd tak
Ricky

Fra : Martin Krat

Dato : 27-01-02 21:48

jeg har det... hvordan vil du have det?

Fra : Ricky Møhncke

Dato : 28-01-02 10:27

> jeg har det... hvordan vil du have det?

Det lyder rigtig godt!

Det nemmeste vil være en mail, men hvis andre bliver nysgerrige, så vil
news:dk.binaer.musik nok være mere passende. Det er helt op til dig!

Hilsen den heldige
Ricky

Fra : Ricky Møhncke

Dato : 28-01-02 16:19

Nu har det lykkedes mig at finde den selv!
Ellers mange tak for besværet Martin

- Ricky

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-01-02 23:55

> Jeg søger filmmusikken til Schindlers liste, især hovednummeret.
> Ligger nogen af jer inde med den?

To ord:

Audio Galaxy.

Mark