Fnugger
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 27-01-02 19:09

Hej
Jeg har lige smidt et foto af min "pittbull" Snefnug,
op i dk.binaer. han ligger og putter med Benjamin
og ser sød ud, ha ha lad det ikke snyde jer han er
et lille bæst, jeg troede at med div. kuld somali-
killinger ville jeg være hærdet, næh nej, så Helle
hvis du mangler en legekammerat til Kesto, må du godt
låne Fnugger 14 dage.

--
Marianne

Hellemose Somali
skatkat@telefona.dk

Some people have lives, -others have cats

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-01-02 19:38

"Marianne Hellemose" <skatkat@telefona.dk> wrote in message
> [...]
> killinger ville jeg være hærdet, næh nej, så Helle
> hvis du mangler en legekammerat til Kesto, må du godt

hvor er han bare bedårende*G* det er da utroligt som de små baryler ligner
små engle*GGG*

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 27-01-02 21:07

Ja, det er virkelig på sin plads at bruge talemåden
"skindet bedrager" i hvert fald med Fnugger, men
ihh hvor er han altså også dejlig, det er igen det med
de "store" personligheder

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-01-02 01:56

"Marianne Hellemose" <skatkat@telefona.dk> writes:

> [...]
> killinger ville jeg være hærdet, næh nej, så Helle
> hvis du mangler en legekammerat til Kesto, må du godt

Jae, det er da et par sødde misser...
Vi sender lige en nussetur og et spinbrum..;D
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa