Den grimmeste telefon nogensinde
Fra : Anders HJ

Dato : 27-01-02 18:33

Er det bare mig eller er Siemens M30 den visuelt mest frastødende telefon
nogensinde?

http://www.siemens.dk/ic/ic_product/phones/mobile_phones/m30/index.html

Fik et chock da jeg så den i Sonofon-kataloget.

Anders

Fra : klue

Dato : 27-01-02 18:44

Ja der er så noget jeg gir dig ret i...
Højtaler-"gitret" ligner sq et filter fra en vandhane, og så ser det ud som
om at den har været gennem en form for strække-maskine *G*

MEN hver sine meninger

--

klue

Fra : Anders HJ

Dato : 27-01-02 18:55

Jeg synes mest den minder mig om noget fra Kaptajn Nemo. Der er noget Joules
Verne-agtigt over den.

Anders

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 27-01-02 19:28

"Anders HJ" <me@NOSPAMiceduck.com> skrev i en meddelelse
> Er det bare mig eller er Siemens M30 den visuelt mest frastødende telefon
> nogensinde?

Højest sandsynlig ikke - den er noget af det mest afskyelige! Især det røde
lys i displayet er slemt, det kan jeg slet ikke forholde mig til!

> Fik et chock da jeg så den i Sonofon-kataloget.

Så vent til du ser den "live"...!

> Anders

-Peter Skjelbo

--
Har du en mening om din mobiltelefon?
Del den med andre på www.eaid.dk/epinion

Fra : Christian

Dato : 27-01-02 19:56

"Dildoen" bliver den også kaldt........!!!!
(der er dog ingen vibrator i den!

Chr

Fra : Anders HJ

Dato : 28-01-02 01:36

> "Dildoen" bliver den også kaldt........!!!!
> (der er dog ingen vibrator i den!

Er de ikke snarere de Ericsson-modeller der havde en stor gummi-antenne i
midten der lignede dildoer? :) De lignede faktisk en dildo med indbygget
mobiltelefon.

Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 27-01-02 20:07

Jeg syntes da den er ok.. Og display lyset er meget smart.. Ellers er den
ikke for køn men slemt er det ikke bare nyt....

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 27-01-02 21:02

"Anders HJ" <me@NOSPAMiceduck.com> wrote in message
> [...]
>
> http://www.siemens.dk/ic/ic_product/phones/mobile_phones/m30/index.html
>
> Fik et chock da jeg så den i Sonofon-kataloget.

Smaken er som alltid delt, men jeg må si meg helt enig med deg. Den
telefonen er virkelig stygg (grim).

Sant å si har jeg ennå ikke sett et eneste menneske med en av de
mobiltelefonene til Siemens med ovalt glass og rød belysning. Synes ikke de
har noe pent design, tvert imot.

Den nært forestående Nokia 5210 er heller ikke noen estetisk nytelse. Den er
en blanding mellom flere design, som ikke harmonerer i det hele tatt. Det er
min menig. Kanskje noen synes den er tøff/stilig. Se selv:

http://www.nokia.no/mobiltelefoner/5210/

Mvh

Thorolv

Fra : Anders HJ

Dato : 28-01-02 14:22

> [...]
er
> min menig. Kanskje noen synes den er tøff/stilig. Se selv:

Du har ret, den er faktisk også påfaldende gyselig. Nokia plejede jo ellers
at være dem der var på forkant hvad angår design.
Og mestrene i dårligt design, Motorola, er faktisk begyndt at lave pæne
telefoner, så det ser helt omvendt ud efterhånden.

Anders

Fra : Peder Hansen

Dato : 28-01-02 08:17

Ja! Den er satme grim! Så glæder jeg mig over min T39m!

Fra : Holmes

Dato : 29-01-02 20:16

> Er det bare mig eller er Siemens M30 den visuelt mest frastødende telefon
> nogensinde?

Hæh!! Den ligner en håndbruser