Logo, pauseskærm, profil-billede på nokia ~
Fra : Keld Petersen

Dato : 06-12-00 09:42

Jeg har lige skaffet mig en Nokia 3310 og jeg er lidt forvirret over de
forskellige billeder man kan uploade til telefonen.

Hvad er forskellen mellem Operatør-logo, pauseskærm og profilbillede? Håber
een eller anden kan tænde lyset for mig

Venligst,
Keld Petersen

Fra : Japster

Dato : 06-12-00 22:11

Et operatørlogo er din operatørs logo. eg. når der står mobilix i displayet,
er det et operatør-logo fra mobilix.
En pauseskærm er en billedbesked der kan blive vist når telefonen ikke har
været i brug nogle sekunder/minutter.
Et profillogo er et billede der kan vise den nuværende profil, f.eks som
lydløs, normal eller diskret.

-Japster

Keld Petersen <mailto: kingkeld@person.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:tZmX5.39$%N2.1029@news.get2net.dk...

Fra : Keld Petersen

Dato : 07-12-00 08:15

Jow tak... det havde jeg nu fundet ud af...

Det jeg mente var, omkring downloads af sådanne skærme. Jeg finder flere
steder hvor der er operatørlogoer, men jeg har ikke set pauseskærme nogen
steder. Og jeg tænkte, om man kunne bruge et operatørlogo som pauseskærm,
f.eks...

Fra : N/A

Dato : 08-12-00 08:30

Fra : Keld Petersen

Dato : 08-12-00 08:30

OKay...
Tak for hjælpen... lyset er nu tændt lidt mere

Fra : Japster

Dato : 09-12-00 18:11

hæ...
Keld Petersen <mailto: kingkeld@person.dk> skrev i en