ang chikane...
Fra : Betahelix

Dato : 05-12-00 22:28

Min veninde har problemer med en ex-fyr som sender (lad og sige MEGET
ubehageligt) beskeder til hende... så ubehagelige at jeg ikke skal nævne
indholdet...

Men er der nogen der ved hvad man kan gøre... kan man ringe til (hun har
sonofon) og få dem til at ignorer alle beskeder fra et nummer eller hvad?...

Håber der er nogen som kan hjælpe...

Rasmus

Fra : N/A

Dato : 06-12-00 02:26

Fra : Morten Juel

Dato : 06-12-00 02:26

> Den eneste vej er vist gennem politiet. Sonofon må ikke bare uden videre
> blokere for et nummer.
Haha hehe den slags er de TOTALT ligeglade med, de har bedre ting at tage
sig til, hvad er denne persons nummer, man kan jo bombe en tlf med 1500
beskeder, og det tager TEMMELIGT langt tid at klikke dem væk, og en tlf med
fuld hukommelse kan ikke sende beskeder

- eller få et nyt (og hemmeligt)
> mobilnummer.
Yes det er så den anden løsning

Men hvor er folk dog barnlige hvis de ikke kan fatte at de er blevet dumpet,
at nogle gidder at sende beskeder til en ex.. øj han må ha et kedeligt liv
!!

Mvh
Morten

Fra : Erik Einum

Dato : 06-12-00 16:01

Morten Juel <MP@mail1.stofanet.dk> skrev

> [...]
> sig til, hvad er denne persons nummer, man kan jo bombe en tlf med 1500
> beskeder, og det tager TEMMELIGT langt tid at klikke dem væk, og en tlf

Å sende SPAM på denne måten er akkurat like ulovlig.

Hva slags (dritt)telefon er det du har, som ikke kan sende beskjeder hvis
innboksen er full?

///Mvh. EE

Fra : Sydfyns FM

Dato : 04-12-00 16:25

> [...]
> sig til, hvad er denne persons nummer, man kan jo bombe en tlf med 1500
> beskeder, og det tager TEMMELIGT langt tid at klikke dem væk, og en tlf

Det kommer da an på hvad beskederne indeholder. Er det en regulær trussel
skal de tage sig af det.

Hver sin lyst.

Mvh

John K