Operatørlogo
Fra : Michael Kaas Eberhar~

Dato : 05-12-00 20:11

Hejsa

Jeg har lavet et logo, men har *svært* ved at sende det til mig selv...

Det skulle kunne jo gøres pr. modem, men med de forskellige programmer der
findes kan jeg ikke få det til at funke...

Jeg har ISDN - er det problemet? Hvis ja - er der så nogen som gider hjælpe?

På forhånd tak.

Michael

Fra : Japster

Dato : 05-12-00 22:04

ISDN er problemet.
De SMS programmer du downloader duer kun med et analogt modem, og derfor har
du problemet.
Køb evt et gammelt brugt 22.2 modem eller noget... og brug det itl at
uploade logoer.

-Japster

Michael Kaas Eberhardt <mke@eberhardt.as> skrev i en
nyhedsmeddelelse:C3bX5.7372$_p.114019@news010.worldonline.dk...