Vibrator i 8210...
Fra : Oluf

Dato : 05-12-00 17:13

Hejsa!

Jeg har lige købt en Nokia 8210 (uden abonnement). Men til min forundring
virker vibratoren ikke... Jeg har mistænkt mit SIM-kort for måske at være
for gammelt...
Kan det være rigtigt, at mit SIM-kort måske ikke "understøtter" det?

Ps. Vibration er slået til

Venligst

Oluf

Fra : Fisker

Dato : 05-12-00 17:18

> Kan det være rigtigt, at mit SIM-kort måske ikke "understøtter" det?

Det har intet med SIM-kortet at gøre.

Du bør nok gå til en forhandler (hvis du har garanti). Ellers kan du selv
åbne telefonen vha en Torx-skruetrækker. Problemet er nok, at vibratorens
"ben" ikke længere har forbindelse til telefonens poler.

\Mandal

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 05-12-00 17:26

"Oluf" <spg@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for gammelt...
> Kan det være rigtigt, at mit SIM-kort måske ikke "understøtter" det?

Nu har du vel taget laderen af telefonen? Vibratoren virker ikke når
telefonen lader...

--
Jimmy Nielsen

Fra : N/A

Dato : 06-12-00 20:10

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-12-00 20:10

Heh,,,'

det helt samme,, da jeg købte min 6210....